Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Jeg føler at min gutt henger litt etter andre. Han er veldig flink motorisk, løper, hopper, bygger klosser, skrur av korker og mestrer det meste selv. Han er langt i fra bleieslutt, vil ikke tisse eller bæsje på potten, bare sitte der og tørke seg. Han prater lite. Eller, han prater mye med han har svært få ord. Er veldig omtenksom og hjelpsom, og utrolig sjarmerende :-) Han er 2 år og 3 mnd. Anonymous poster hash: 7bffa...efb
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Min er like gammel, jente. Hun prater mye, nesten rent, har godt ordforråd og forstår alt vi sier til henne. Hun er flink motorisk, bygger klosser og Lego (ikke duplo), skrur korker, tømmer fra melkekartongen, smører litt på skiva (det må vi øve litt mer på). Hun kunne fint slutta med bleie, men hun vil ikke. Nekter å sitte på potte eller på do. Når hun går uten bleie hjemme går hun på badet når hun kjenner hun må, så hun vet det godt. Og nekter å slutte med smokk også. Ville ikke stresset om jeg var deg, plutselig løsner det Anonymous poster hash: 73627...24a
Millamelis Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Høres akkurat ut som min, han er også 2 år og snart 3 måneder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå