Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Jeg føler meg nesten mer populær som gift enn som singel. Det er kanskje fordi jeg er utilnærmelig? De kan være trygg på at de kan flørte uten at de vil få meg rennende på dørene? Ikke vet jeg. Det er jo litt fristende da, i et rutinepreget samliv.. Men jeg har ingen tro på at gresset er grønnere og alt det der. Det vil komme en hverdag i et nytt forhold også, og det blir gjerne enda mer komplisert med mine-dine-våre barn.. Anonymous poster hash: 46cec...9a0
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Nei, har aldri vært populær, verken som singel eller samboer/gift. Har et 8 år langt forhold bak meg, der ingen prøvde å sjekke meg opp, og er nå gift på 4. året med ny mann, ingen sjekker meg opp nå heller. Da jeg var singel (mellom disse to forholdene) ble jeg kun sjekket opp hvis folk ønsket uforpliktende sex. Henger kanskje med at jeg er ganske lite pen og ikke flørter rundt når jeg er i et forhold? Anonymous poster hash: baf83...c27
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Jeg føler meg nesten mer populær som gift enn som singel. Det er kanskje fordi jeg er utilnærmelig? De kan være trygg på at de kan flørte uten at de vil få meg rennende på dørene? Ikke vet jeg. Det er jo litt fristende da, i et rutinepreget samliv.. Men jeg har ingen tro på at gresset er grønnere og alt det der. Det vil komme en hverdag i et nytt forhold også, og det blir gjerne enda mer komplisert med mine-dine-våre barn.. Anonymous poster hash: 46cec...9a0 Utdyp litt da. Hvordan legger de inn aksjer? Anonymous poster hash: 3ea28...435
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Jeg føler meg nesten mer populær som gift enn som singel. Det er kanskje fordi jeg er utilnærmelig? De kan være trygg på at de kan flørte uten at de vil få meg rennende på dørene? Ikke vet jeg. Det er jo litt fristende da, i et rutinepreget samliv.. Men jeg har ingen tro på at gresset er grønnere og alt det der. Det vil komme en hverdag i et nytt forhold også, og det blir gjerne enda mer komplisert med mine-dine-våre barn.. Anonymous poster hash: 46cec...9a0 Utdyp litt da. Hvordan legger de inn aksjer? Anonymous poster hash: 3ea28...435 Sier at jeg hadde vært den perfekte kjæreste og at de godt kunne tenke seg at det ble oss en gang.. Det er ikke snakk om et tyveralls her, altså. Det er et par gamle kjente. Jeg blir ikke kjent med nye menn, for å si det slik. Så jeg vil heller ikke si at heg flørter rundt ( til det andre svaret jeg fikk her)Tror heller at jeg virker som en ukomplisert og humørfylt venninne. Jeg er ikke pen, men noen syns kanskje det siden smaken er så forskjellig.. HI Anonymous poster hash: 614f3...b7c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Jo, jeg var aldri så populær som mens jeg enda hadde mannen. Kanskje fordi jeg var så sikker på meg selv, følte meg bra og var smilende og blid? Menn oppfatter jo gjerne det som flørting, selv om man bare mener å være hyggelig. Nå har gubben dratt, jeg har hjertesorg og blir aldri sjekket opp lenger Anonymous poster hash: b9754...d1f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Flørting opplever jeg, men det er ganske uskyldig og jeg ser det ikke som å "legge inn aksjer". Når jeg som er gift, får besøk av en selger på samme alder på jobb f.eks kan det fort bli litt tøysing og flørting. Men ingen av oss er interessert i noe mer enn det, er ikke snakk om å ta seg en kjapp en på bakrommet liksom Anonymous poster hash: 86a12...d3f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #7 Skrevet 25. februar 2015 Opplever det samme som deg. Mannfolk - gamle kjente, naboer, foreldre til barns venner, mannen min sine venner osv. Og jeg er gift og har fire barn... Jeg er en sånn dame som de alltid har drømt om. Jeg er helt gjennomsnitt utseendemessig... Det er jo smigrende, men mest ubehagelig... Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Spesielt ikke de som har koner. Anonymous poster hash: 8c365...46e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #8 Skrevet 25. februar 2015 Opplever det samme som deg. Mannfolk - gamle kjente, naboer, foreldre til barns venner, mannen min sine venner osv. Og jeg er gift og har fire barn... Jeg er en sånn dame som de alltid har drømt om. Jeg er helt gjennomsnitt utseendemessig... Det er jo smigrende, men mest ubehagelig... Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Spesielt ikke de som har koner. Anonymous poster hash: 8c365...46e Oi, du har virkelig vind i seilene 😂😂 Det er klart det er smigrende.. Men det kan jo bli litt kleint på nabolagets årlige grillfest, så klart HI Anonymous poster hash: 614f3...b7c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #9 Skrevet 25. februar 2015 Jo, det dukker stadig opp noen... Anonymous poster hash: aa68e...c6e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #10 Skrevet 25. februar 2015 Aldri opplevd! Ikke som singel eller i forhold. Tror ikke jeg har en "varm" personlighet, og er i tillegg lite pen. Kan heller ikke flørte. Anonymous poster hash: a4972...430
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #11 Skrevet 25. februar 2015 Ja. Blir stadig vekk sjekket opp. Det ble jeg da jeg var singel også. Er blitt sjekket opp av både kollegaer og andre selv om de vet jeg har vært opptatt. Ble også sjekket opp da jeg var tydelig gravid på jobben av en entreprenør som skulle utvide lokalene våre. Det verste er at han var driiiitkjekk. Tror han sjekket meg opp fordi jeg flørtet litt vel mye med han (ved øyekontakt). Jeg er nok litt vel flørtete av meg... 😁 Har også falt for fristelsen et par ganger. Svak karakterstyrke og lei mannen. Anonymous poster hash: 33234...8de
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #12 Skrevet 25. februar 2015 Nei, vare veldig populær da jeg var singel. Etter at jeg fikk samboer så er det som om automatisk ble stygg. mannen får masse oppmerksomhet, men jeg får ikke så mye som et smil. Mannen min syns jeg er verdens peneste og den vakreste dama han vet om. det er det viktigste og han er flink til å fortelle meg det. Anonymous poster hash: c4f69...55f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #13 Skrevet 25. februar 2015 Jeg var populær før jeg ble sammen med mannen. Etter det har det vært ganske stille. En kompis av mannen ga uttrykk for at det var få damer som meg (han er gift), og han var sur fordi mannen min er høy mørk og kjekk og stikker avgårde med ei dame som meg, mens han er liten og lys og måtte ta til takke med kona (huff stakkars kone, men hun er litt sær). Anonymous poster hash: 873db...4b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå