Gå til innhold

Har noen svidd i nesa for å bli kvitt neseblod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et sår i nesa som aldri gror. Har faktisk hatt det i flere år. Ja, jeg plukker på det, for når blodet størkner blir det harde kanter som stikker, og noen ganger blir det tett og jeg kan ikke puste gjennom nesa. Når jeg plukker borti, begynner jeg å blø. Nå blør det selv om jeg ikke er borti, holder at jeg nyser, eller ikke det en gang. Plutselig kjenner jeg at det renner. 

Vurderer å snakke med legen om å svi av blodkarene i nesa, men det høres så grusomt ut. Er det noen som har gjort det? Hvordan var det? Gjøres det på sykehus? Får man bedøvelse?

Anonymous poster hash: c86ad...b79
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det mange ganger som barn. Som regel på legekontoret. Både med og uten bedøvelse. En gang på sykehuset med bedøvelse, men det var fordi det var ganske omfattende. Ikke vondt. Går fort.

Anonymous poster hash: 8b029...794

Skrevet

Jeg gjorde det i det ene nesebordet. Ikke noe problem. Det høres fælt ut at man skal svi noe oppi der, men jeg satt igjen og sa "hæ, når var det du svidde?" Jeg fikk det ikke med meg. De legger bedøvelsesgele oppi nesa, og så pirker de litt oppi, og så ferdig 😊 Enkelt som bare det. Så får du en stor skorpe inni der som føles litt rar i en uke eller to. Etter det har jeg nesten ikke blødd neseblod i det hele tatt 😊👍

Anonymous poster hash: d3a7f...2ad

Skrevet

Men lukter det ikke motbydelig?

HI

Anonymous poster hash: c86ad...b79
Skrevet

Sønnen min har. Han blør fortsatt en del neseblod men litt mindre.

Det gikk helt fint og var ikke vondt :)

Anonymous poster hash: 54384...786

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...