Gå til innhold

Hvordan står det til? :)


Augustfrua

Anbefalte innlegg

Her er jeg 24+0 i dag, lillegutt er veldig aktiv, overraskende sterke spark alerede.. og jeg er ekstreeeemt sliten.. Bekkenløsning og 100%sykemeldt siden februar, så dagene går ganske så tregt og kiloene hoper seg opp her :P

Har så smått begynt å handle inn litt blått til lillebror som skal hete Leo <3

Utrolig koselig å kunne handle søte gutteklær denne gangen :D

Vi har bilstol og vogn etter storesøster, men hun bruker fortsatt sportsdelen, så spørs om vi ikke må kjøpe enda en emmaljunga citycross sportsdel så vi har et understell til babybagen når den tid kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går det greit. Er nå 25+3. Vært stortsett sykemeldt siden mars pga høyt blodtrykk med unntak av en uke. Går på hyppige kontroller på sykehuset og er nå medisinert mtp blodtrykket. Det gikk greit ned på medisinene, men da jeg kom på kontroll etter å ha prøvd meg en uke på jobb hadde det føket i været igjen så da sykemeldte overlegen meg 100% ut svangerskapet. Ellers ikke noen spesielle plager bortsett fra dårlig nattesøvn og at jeg er sliten og trøtt konstant. Ukene og dagene går fort med to små fra før av. Kiloene har rast på de siste 5-6 ukene. Håper det roer seg snart da jeg har litt ekstra fra før av.

 

Har fått handlet inn det meste. En del brukt faktisk. Det er deilig å tenke på at det meste er på plass. I dag har jeg vasket opp alle babyklærne og nå skal jeg bare slappe av de siste månedene før knotten kommer.

Jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel 25 + 3 i dag og her er formen begynt å bli tung. Jeg jobber 100% men trur ikke jeg holder lenger enn ut Juni. 

Jeg har fått bekkenlåsning, noe jeg aldri har vært borti i tidligere svangerskap, det gjør vondt å få gang på kroppen hver morgen, og jeg har en tung fysisk jobb uten særlig mulighet får tilrette legging. Men nå skal jeg har ferie i juli da, så det blir ikke mange ukene jeg kaster inn hånkleet :) Litt mindre liv nå enn det har vært tidligere, men regner med det tar seg opp igjen :)

Ang. bekkenlåsning har jeg hatt god hjelp av kiropraktor. Var helt i kne her en dag og krabbet rundt. Etter noen turer til kiropraktor er det "bare" bekkenløsningen igjen. Vondt, men ikke SÅ ille som da det var låsninger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...