Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Skriver takkekort og lurer på hvordan jeg skal skrive det når babyen fikk gave og de 2 søsknene fikk en godteripose hver? Storesøsknene takker for oppmerksomheten?Blir for teit med gave?:S Anonymous poster hash: fd585...964
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 "Vi takker for oppmerksomheten" Anonymous poster hash: 57a46...951
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Jeg tenker at skriftelig takk for en godtepose er i overkant... De fikk el godteriet ordi baby fikk en "ordentlig" gave? Hadde skrevet: <Kjære Mona og Harald! Tusen takk for d fine smykket Anna fikk da hun kom til verden! Hjertelig hilsen Kari & Per> Vil du takke for godteriet legger du til: <PS. Knut og Håvard satte stor pris på oppmerksomheten de fikk av dere.> Anonymous poster hash: b6003...d5f
Jezebel Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Jeg synes heller ikke det er nødvendig å takke for godteriet. Men hvis det er noe du vil ha med fordi ungene gjerne vil så synes jeg forslaget til #3 var bra.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Du trenger da ikke skrive formelt takkekort. Ta en telefon og fortel at det var koslig at de husket på de eldste også. Anonymous poster hash: c8fd4...374
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Vi har fått gave til både storesøsken og den nyfødte. Kommer til å skrive "Tusen takk for gaver vi har fått i forbindelse med at xxx kom til verden" Anonymous poster hash: 4aa71...7d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå