Gå til innhold

Fortsatt kvalm i uke 22, blir det bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det fortsatt håp om at kvalmen bare skal forsvinne? Eller må jeg belage meg på kvalme i 18 uker til? 

I dag har jeg kastet opp 4 ganger så langt og ligger rett ut. 

Anonymous poster hash: e7299...4a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ingen fasit på det. Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme med begge mine. Gikk gradvis over etter 5 mnd med førstemann, men med andre var jeg dårlig stort sett hele svangerskapet.

Anonymous poster hash: 24770...c25
Skrevet

Huff, stakkar deg :( jeg er like langt på vei som deg og hadde bare noen uker med kvalme, synes det var kjipt nok. Kan bare forestille meg hvordan det er å hatt det så lenge :( har dessverre ingen råd å komme med, er førstegangsgravid så er ikke helt inne på det med kjerringråd ift svangerskapskvalme! Masse god bedring :)

Anonymous poster hash: f1766...fd9

Skrevet

Jeg var kvalm hele mitt første svangerskap. Jeg kastet heldigvis ikke så mye opp, men jeg var helt utslått av kvalmen, så var mye sengeliggende. Det kan selvfølgelig bli bedre! Men ingen garantier. 

Nå er jeg gravid med andremann, og hadde hyperemesis fra uke 8-16... Jeg er nå i uke 27, og kvalmen kommer og går. Noen dager er jeg helt fin, andre er jeg helt utslått igjen... 

Lykke til videre!

Anonymous poster hash: b8256...84b
Skrevet

Takk for oppmuntrende svar damer :) Håper det gir seg snart, hvis ikke må jeg jo bare tenke på at det stadig er kortere tid igjen. Lykke til videre dere også :) 

Anonymous poster hash: e7299...4a9
  • 1 år senere...
Skrevet

Andre?

Anonymous poster hash: dbbe5...623

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...