Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Hvordan klarer dere å få det til å fungere, angående barnet og samarbeidet? Min eks motarbeider alt, gir ikke meg beskjeder fra barnehagen og omvendt, holder ikke rutinene, holder ikke avtaler vi har ang feks skjermtid(ungen er 1,5 år), baksnakker meg til familien sin og venner, alt er håpløst. Siden barnet er så lite, forventer jeg at han kommuniserer på en ærlig måte til meg, men han gjør alt for å være vanskelig. Hva skal jeg gjøre? Hva gjør dere andre? Anonymous poster hash: 86212...346
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Samme her , så jeg henger meg bare på .. Anonymous poster hash: 8ded9...9f4
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Hvordan klarer dere å få det til å fungere, angående barnet og samarbeidet? Min eks motarbeider alt, gir ikke meg beskjeder fra barnehagen og omvendt, holder ikke rutinene, holder ikke avtaler vi har ang feks skjermtid(ungen er 1,5 år), baksnakker meg til familien sin og venner, alt er håpløst. Siden barnet er så lite, forventer jeg at han kommuniserer på en ærlig måte til meg, men han gjør alt for å være vanskelig. Hva skal jeg gjøre? Hva gjør dere andre? Anonymous poster hash: 86212...346 Sånn baksnakking gjør min bf og.. Til og med til MIN familie. Håpløst og barnslig. Prøver å være voksen og bare heve meg over det enda han er endel år eldre i kroppen. I hue er han en liten drittunge .. Sorry at jeg sier det men hadde vært mye mye mye enklere uten han i livet vårt . Baby er såpass liten og kjenner ikke han så godt uansett og har en snill samboer som heller kunne vært en "pappa"... Er bare å bite tenna sammen i noen år dessverre Anonymous poster hash: ce608...ab9
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 Min ex er fryktelig bitter, selvom det nå er fire år siden bruddet! Han baksnakker, samboterer osvosv. Nå i løpet av ferien har han plutselig stått på døra hver dag med dritthumøret sitt😡. Jeg prøver å bite tenna sammen og legge til rette for et godt samarbeid for barnet sin skyld. Men eksploderte rett å slett nå i går, han gidder ikke ha barnet og avlyser samværsdager. I tillegg til at han plutselig står her, ringer han xantall ganger for å kjefte. Håper han snart flytter langt vekk igjen Anonymous poster hash: 49a48...586
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Nå er mine barn større da. Men her har far dratt barna inn i konflikten vår, mange ganger. Da jeg fikk kjæreste nektet han og ha barna. Han skulle sabotere forholdet ved at jeg aldri fikk barnefri. Denne perioden så han barna alt fra hver 6. til 3. måned. Så etter og ha holdt på med det i 2 år, skulle han ha full omsorg for barna. Han har og ringt barnevernet flere ganger. Jeg får kjeft for ting, han har gjort mye verre. Vi var gift, og han spilte bort alle pengene våres, og vi fikk mye gjeld. Jeg har i årene etter det har vært slutt måtte betale alt. Min inntekt er veldig lav, hans er høy. Nå har det gått så mange år, og det finnes ikke noe mer gjeld, barna er så store at han kan ikke true med at han skal ha omsorgen. Og da han drar barna inn i konflikten vår, eller prater stygt om oss. Så forsvarer barna meg. Og det resulterer jo bare i at barna vil ikke til han. Nå er barna så store, så nå er det greit for han og ha de annenhver helg. Anonymous poster hash: 4d9ed...604
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Jeg har! Han er er skikkelig drittsekk. Baksnakker, lyver, saksøker meg. Han er en ekte dritt. Jeg er den stabile som tar ansvar og gir trygghet, han er den voldelige og psykisk ustabile. Han forteller alle at det er motsatt. Anonymous poster hash: b25f9...bf7
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #7 Skrevet 25. februar 2015 Om ungen er bare 1,5 år burde han kanskje bare ha samvær hjemme hos deg enda. Spesielt siden konfliktnivået er så stort. Snakk med fvk om det. Anonymous poster hash: 2870c...b8a
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #8 Skrevet 25. februar 2015 Jeg hadde også en notorisk utro, manipulerende og voldelig eks som skulle nekte meg å treffe noen nye etter at jeg gikk fra ham, kontrollere meg, ha samvær hos meg (jeg bodde på motsatt side av landet, etter at han bestemte seg for å flytte tilbake til hjemstedet sitt etter brudd), der han kunne få avlastning, sex, middag osv, samtidig som han traff masse damer hele tiden. Etter at jeg nektet ham alt det så kuttet han kontakt med barna, og har ikke kontakt med dem den dag i dag. Anonymous poster hash: 820e7...427
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. februar 2015 #9 Skrevet 25. februar 2015 Lukk igjen, bit hardt og svelg. Det er sånn det må gjøres her...desverre. flytta for over 8 år siden og han er like sur og tverr enda...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #10 Skrevet 25. februar 2015 Tusen takk for svar, alle sammen. Det er jaggu ikke lett, noen ganger tenker jeg at det hadde vært lettere å være den "dumme"! Anonymous poster hash: 86212...346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå