Gå til innhold

Du som har eks som er barnefar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du glad i ham som en venn og en person? Selv om dere har gått hver deres vei?

Anonymous poster hash: 54287...083
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja :) Vi er veldig gode venner og han er en av de viktigste personene i mitt liv siden han er pappaen til min første datter. Vi har et veldig godt vennskap og samarbeider dermed veldig godt sammen. Han er en god far og en god mann. Håper han snart får seg en kjæreste, ei som er snill og god. Han fortjener det og det hadde vært fint med litt kvinnelig input for datteren vår også hos faren. :)

Skrevet

Nei, det er vi ikke. Han sviktet jentene våres på det groveste, og det kan jeg ikke tilgi. Snakker med han en sjelden gang, men jeg har gått videre i livet mitt. Og jentene har fått en fantastisk "pappa" som stiller opp for de.

Anonymous poster hash: c2829...7a4
Skrevet

Er du glad i ham som en venn og en person? Selv om dere har gått hver deres vei?

Ne, tåler ikke trynet på han. Syns han er like lite lekker og feit som den dagen jeg gikk fra han og like kverulerende og fæl. Så, nei

Anonymous poster hash: fee4a...eb4

Skrevet

Nei etter alt han har gjort mot meg så kan jeg ikke lenger si at jeg er glad i han verken som venn eller person.

Han er bare en person jeg må forholde meg til ufrivellig pga vi har ett barn sammen.

Skulle virkelig ønske det var annerledes at vi kunne være venner,men sånn er det dessverre ikke blitt.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

På et merkelig vis føler jeg en slags sorg over at vi ikke er venner.ikke fordi han er en så fantastisk person, for det er han overhodet ikke, men jeg skulle ønske jeg kunne svare ja på det spørsmålet. Men nei

Skrevet

Ne, tåler ikke trynet på han. Syns han er like lite lekker og feit som den dagen jeg gikk fra han og like kverulerende og fæl. Så, nei

Anonymous poster hash: fee4a...eb4

Hahaha SIGNERER

Anonymous poster hash: 9eac4...0d9

Skrevet

Ikke nå lenger. Prøvde lenge å være venn med han og var glad i han lenge. Etter mange år med skuffelser både for barnet og meg er alle følelser borte. Om noe skulle skjedd med han hadde jeg blitt lei meg på barnets vegne, jeg hadde blitt lettet. Fælt å si det, men er sliten og lei. Bryr meg til en viss grad, men han må ta ansvar selv. Han er kjekk, men alle følelser er borte.

Anonymous poster hash: 57e92...858

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Nei, ikke i far til mitt første barn. Men min ex som jeg venter barn med nå er jeg glad i som far til mitt barn og venn.

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Tja, nei.. Altså litt glad i ham er jeg, men jeg har ikke så mye til overs for ham eller måten han behandler nye dama si på.

Dette syns ikke utenpå, han blir med inn en halvtime/time når han leverer barna, vi skrævler om alt og ingenting. Vi er alltid med på avslutninger, bursdager osv sammen.. Men hadde jeg ikke hatt barn med fyren hadde vi ikke hatt kontakt heller.

Barna merker derimot ikke noe til dette, de er veldige glade for at mamma og pappa fortsatt er venner ;)

Skrevet

På ingen måte. Den mannen har ingen empati eller tanke for andre mennesker med mindre det gagner ham selv. Hb dukker opp når det passer han, og om det ikke skulle passe å treffe barnet da setter han i gang et helvete på jord

, truer med barnevern og kaller meg en dårlig mor. Har ingen ting til overs for fyren i det hele tatt, men later som om vi er venner for barnet.

Skrevet

Overhode ikke. Har bedt han om å forlate byen, og forhåpentligvis drar han i neste uke. Det skal bli en sann lettelse og fryd!

Anonymous poster hash: 8fd78...81b
Skrevet

Nei, han har gjort så mye dritt mot meg og barna i mange år. Så dukker han opp og skal leke superpappa, og krever omsorgen. Selv om barna ikke vil. Takk og pris er barna så store nå, så nå kan han ikke prøve seg på den lenger.

Anonymous poster hash: d4f67...d6d
Skrevet

Ja, i grunn. Og det tror jeg samboeren er med sin eks også. Altså, at han ønsker henne vel i livet.

Skrevet

Ja, det er jeg. Jeg ønsker han alt godt, og håper han finner en ny kjæreste snart 😊

Skrevet

Ja 😊❤️

Anonymous poster hash: 7c444...ee6

Skrevet

Nei, han er en psykopat, ikke interessert i ungene sine og går rundt og tror han kan gjøre akkurat som det passer han selv til enhver tid. Drittunge, rett og slett.

Skrevet

ja jeg er veldig glad i min xmann, jeg kan ikke tenke meg å bli sammen med ham igjen men vi funker bedre som venner enn som kjærester og det nyter barnet vårt godt av

Anonymous poster hash: 3cfb1...a4e
Skrevet

Ja, det er jeg. Jeg ønsker han alt godt, og håper han finner en ny kjæreste snart 😊

Er dette den eksen du beskrev bruddet med her inne? Har du det bra?

Anonymous poster hash: be27c...4f6

Skrevet

Ja, det er jeg. Jeg ønsker han alt godt, og håper han finner en ny kjæreste snart

Er dette den eksen du beskrev bruddet med her inne? Har du det bra?

Anonymous poster hash: be27c...4f6

Ja, det er det. Og jeg har det kjempefint :)

Skrevet

Ja er veldig glad i han :) men ikke på den måten at jeg ville blitt sammens med han igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...