GĂ„ til innhold

🍀Sitter dere Ă„ har konstant Ăžyekontakt med deres spedbarn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg besÞkte min mor her om dagen, hun hadde ogsÄ besÞk av sin venninne som jeg ikke har sett pÄ en Ärrekke. Jeg ga min 2mÄnder gamle sÞnn mat, han kan spise i 30-45min av gangen. BÄde under mÄltidet og nÄ etterpÄ har min mor klaget over at jeg ikke satt Ä sÄ pÄ ungen hele tiden mens han spiste. Jeg satt Ä pratet med de voksne mens jeg innimellom tittet og pratet med barnet. Min mor har kritisert meg gjentatte ganger for at jeg ikke sÄ pÄ barnet hele tiden, det gjorde alltid hun med oss barna nemlig (i fÞlge henne).Kjenner jeg blir irritert. Det er da ikke normalt Ä nistirre pÄ barnet i 45min mens det spiser x antall gangerom dagen. Eller tar jeg feil?

 

Anonymous poster hash: ebe45...75d

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

De fÞrste 6 mÄnedene sÄ jeg ned pÄ barnet mitt mens jeg ammet det meste av tiden ja.

 

Anonymous poster hash: 18fb8...3cc

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Nei det gjÞr jeg ikke. Har jo Þyeblikk hvor jeg bare mÄÄ stirre pÄ babyen min, men han spiser jo nesten 10 timer i dÞgnet! Er det andre til stede prater jeg med dem, jeg kan se tv eller sitte pÄ pcen, strikke, lese bok, etc. 

 

Fy pÄ mammaen din for Ä si teite ting! Du er garantert ikke en dÄrligere mamma enn de som stirrer pÄ barnet sitt 24/7. Vi er alle forskjellige! 



Anonymous poster hash: 86083...8a2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

GjÞr det som fÞles naturlig for deg:) jeg satt ihvertfall ikke Ä nistirret pÄ babyen min mens jeg ammet.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

hehe nei overhodet ikke! Da hadde jeg fort kjedet meg :P

Det tok sÄpass lang tid at jeg gjerne sÄ pÄ tv eller satt litt med pcen mens jeg ammet.

Selvsagt hadde jeg ogsÄ Þyenkontakt med barnet Ä snakket med han,men langt ifra hele tiden nei.

 



Anonymous poster hash: 0aa10...b19
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

De fÞrste 2 mÄnedene sÄ jeg pÄ tv nÄr jeg ammet. Kikket jo ned innimellom selvfÞlgelig, men all den tid at han alltid hadde Þynene igjen under mÄltidene, sÄ fÞlte jeg ikke at det gjorde noe at jeg sÄ andre veier.

 

NĂ„ er han 3 mnd og har begynt Ă„ ta pauser i maten for Ă„ prate, og da ser jeg jo selvfĂžlgelig vesentlig mer pĂ„ ham. 😊

 

Anonymous poster hash: 3bcc7...6b8

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

De fÞrste 2 mÄnedene sÄ jeg pÄ tv nÄr jeg ammet. Kikket jo ned innimellom selvfÞlgelig, men all den tid at han alltid hadde Þynene igjen under mÄltidene, sÄ fÞlte jeg ikke at det gjorde noe at jeg sÄ andre veier.

 

NĂ„ er han 3 mnd og har begynt Ă„ ta pauser i maten for Ă„ prate, og da ser jeg jo selvfĂžlgelig vesentlig mer pĂ„ ham. 😊

 

Anonymous poster hash: 3bcc7...6b8

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

De fÞrste 2 mÄnedene sÄ jeg pÄ tv nÄr jeg ammet. Kikket jo ned innimellom selvfÞlgelig, men all den tid at han alltid hadde Þynene igjen under mÄltidene, sÄ fÞlte jeg ikke at det gjorde noe at jeg sÄ andre veier.

 

NĂ„ er han 3 mnd og har begynt Ă„ ta pauser i maten for Ă„ prate, og da ser jeg jo selvfĂžlgelig vesentlig mer pĂ„ ham. 😊

 

Anonymous poster hash: 3bcc7...6b8

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

De fÞrste 2 mÄnedene sÄ jeg pÄ tv nÄr jeg ammet. Kikket jo ned innimellom selvfÞlgelig, men all den tid at han alltid hadde Þynene igjen under mÄltidene, sÄ fÞlte jeg ikke at det gjorde noe at jeg sÄ andre veier.

 

NĂ„ er han 3 mnd og har begynt Ă„ ta pauser i maten for Ă„ prate, og da ser jeg jo selvfĂžlgelig vesentlig mer pĂ„ ham. 😊

 

Anonymous poster hash: 3bcc7...6b8

SĂ„ mye for feilmeldingen om at det ikke gikk an Ă„ poste....

 

Beklager Ă„ svare mange ganger., men er vel passende for noen i ammetĂ„ka 😊

 

Anonymous poster hash: 3bcc7...6b8

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...