Gå til innhold

Besteforeldre og pass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan velger man hvem som skal få ha baby på overnatting? Her er min samboers mor veldig på at hun skal passe og han skal overnatte der hver gang vi trenger pass, men jeg vil heller at min mor skal gjøre det, værtfall første gang. Hvordan finner man ut av dette?

Anonymous poster hash: f1120...0d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du at din mor skal gjøre det? Hvorfor skal mormor prioriteres før farmor?

Anonymous poster hash: 104a5...fdf

Skrevet

Hvorfor vil du at din mor skal gjøre det? Hvorfor skal mormor prioriteres før farmor?

Anonymous poster hash: 104a5...fdf

Fordi mormor alltid stiller opp for oss og hjelper oss med alt, og farmor bare tar kontakt når hun trenger hjelp til noe selv ellers er hun helt fraværende og vil ikke engang komme på besøk. Før jeg ble gravid var det over et og et halvt år siden sist hun var her, men mener vi skal komme til henne annenhver dag. mormor kjenner både meg og far, farmor har ikke prøvd å bli kjent med meg engang.

Skrevet

Tenker at man bruker den besteforeldrene som spør først eller at det blir nsturlig at barnet er hos. Hvorfor kan ikke farmor passe barnet før mormor?

Anonymous poster hash: ea55c...3bb

Skrevet

Tror jeg skrev det litt feil i hovedinnlegget. Farmor mener at BARE hun skal passe og ha på overnatting, altså at mormor ikke skal få lov til dette i det hele tatt, hverken først eller sist.

Skrevet

Skikkelig hyggelig farmor😝. For det første babyer overnatter ikke hos andre enn foreldrene hvis ikke det er strengt tatt helt nødvendig. For det andre bestemmer dere dette helt selv hvem barnet etterhvert skal overnatte hos, kanskje det ikke er farmor i det hele tatt. Det er opp til dere og den dama kan vel bare roe seg et par hakk hvis hun ønsker å ha noe med dere eller barnet å gjøre. Jeg hadde aldri godtatt at noen prøvde å antyde noe sånt som denne farmoren tydeligvis har gjort. Da hadde hun fått høre..

Skrevet

Altså, da viser du bare til at mormor har like lyst til å ha på overnatting etc og at dere derfor kommer til å la farmor og mormor passe like mye -sånn er det bare (makan -hun kan da ikke forvente at BARE hun skal få passe??)

Du skriver også at du helst vil at din mor skal passe første gang, og vet du jeg skjønner deg veldig godt! Sånn som du beskriver farmor så trenger det egentlig ingen nærmere forklaring, men også jeg som har en supersnill og god farmor til min tulle på 2 mnd ønsker at mormor skal passe først. Det er rett og slett fordi jeg skal overlate det mest dyrbare jeg har til noen andre for første gang, og da synes jeg det føles tryggest at det blir til min mamma... Ikke noe vondt om farmor på noen som helst måte, men det tryggeste i verden for meg er og blir min egen mamma 😊

Anonymous poster hash: 1018e...b43

Skrevet

Tror jeg skrev det litt feil i hovedinnlegget. Farmor mener at BARE hun skal passe og ha på overnatting, altså at mormor ikke skal få lov til dette i det hele tatt, hverken først eller sist.

Da hadde jeg ledd høyt å sagt at det er opp til dere. Min mor er som barnet sin farmor. Hun blir sykelig sjalu på alt min mann sin mamma foretar seg. Utrolig slitsomt. Her er det farmor som får ha barnet på overnatting da jeg av ulike grunner ikke stoler tilstrekkelig på min mor. Er det mormor barnet ser mest, kjenner best og dere er konfertsble med velger dere henne. Er dere trygg på farmor kan hun ha barnet også men hun har null rett på å bestemme hvem som får ha barnet og ikke. Jeg hadde ikke nektet samvær med farmor men du høres ikke helt konforyabel med at barnet skal overnatte hos denne damen. Stol på ditt eget instinkt 😀

Anonymous poster hash: ea55c...3bb

Skrevet

Man velger den du og barnet er tryggest på. 

Anonymous poster hash: 19c1f...0b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...