Gå til innhold

Folk som selger brukte varer på finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og selger møblet for 500,- kr billigere enn hva du får den for i butikken. Varen er altså brukt i to år! Herregud,at folk ikke eier vett i hue! Har sett flere selge ting til og med dyrere enn i butikkene, og det altså brukt! Må bare få ut litt frustrasjon 😅

Anonymous poster hash: 033ec...2d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden blir du frustrert over det? Hvis noen er villige til å betale prisen er det jo greit. Om ikke får de ikke solgt og da er jo det også greit. Markedet bestemmer dette.

Anonymous poster hash: 9a876...b95

Skrevet

Enig.. Hva folk får seg til å selge...

Anonymous poster hash: 0f2fe...fb2

Skrevet

Da skulle dere sett et par(ektepar) på fb...de spammer ned alt av salg sider med en hel haug med crap.. De har et par gutter de selger tingene og klærne etter bla.a, og prisene er helt drøye! Og de er typen som ikke gir seg selv om det er snakk om en 5'er. Man ser samme innlegg dag inn og dag ut. HVER kveld er de å dytter opp de hundre innleggene sine. Er så lei av å se all skiten deres, og jeg er Neppe den eneste... At det ikke ringer en bjelle?!?

Anonymous poster hash: 0d7c6...e78

Skrevet

Da skulle dere sett et par(ektepar) på fb...de spammer ned alt av salg sider med en hel haug med crap.. De har et par gutter de selger tingene og klærne etter bla.a, og prisene er helt drøye! Og de er typen som ikke gir seg selv om det er snakk om en 5'er. Man ser samme innlegg dag inn og dag ut. HVER kveld er de å dytter opp de hundre innleggene sine. Er så lei av å se all skiten deres, og jeg er Neppe den eneste... At det ikke ringer en bjelle?!?

At du bare ikke sperrer newsfeeden deres? Så slipper du og se den. :)

Anonymous poster hash: fbc98...e55

Skrevet

At du bare ikke sperrer newsfeeden deres? Så slipper du og se den. :)

Anonymous poster hash: fbc98...e55

Hadde jeg vist det gikk an hadde jeg gjort det for lenge siden! Takk!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...