Gå til innhold

Det sprøeste hendte her en natt , forklar dette for meg !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lett etter brillene mine en stund , som jeg kun har liggende to faste plasser. Så litt etter dem denne kvelden også bare litt før jeg heller la meg . Så våkner jeg midt på natten med brillene på meg :o kjenner jeg får frysninger bare ved tanken . Tror dere noen passer på meg ? :)

Anonymous poster hash: c32a3...81d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blitt åreforkalket?

Anonymous poster hash: bb295...10d

Skrevet

Oi!!! Haha litt morsomt også!!

Her våkner jeg av en tv på med FULL lyd iblant, eller musikk fra en laptop som ligger sammenklappa i dvale. Drithøyt og egentlig umulig?

Hver natt før jeg akkurat sovner så våkner jeg av en lyd i gangen eller stua -noe har detti ned, men vanskelig å høre hva. Ser det aldri dagen etter men ligger jo mye leker etc overalt da ..

Hmm.. Kanskje du Jar skytsengel?:P

Anonymous poster hash: c7f02...8a6

Skrevet

Du tok dem vel på i søvne?

Anonymous poster hash: 134f8...a83

Skrevet

Kansje det :) nei tok dem ikke på i søvne , har lett grundig etter dem også på soverommet. Får frysninger bare jeg tenker tilbake på når jeg våknet 😁

Skrevet

Å herregud stakkars deg , da hadde jeg fått helt fnatt 😜 hi

Skrevet

Har mannen din spilt deg et puss?

Anonymous poster hash: 6ef7a...7ae

Skrevet

Det er din gamle grandtante som har blitt en skikkelig spøkefugl etter sin død.

Hehe, neida. Mest sannsynlig lider du av det samme som meg, presenilitet. Jeg gikk en halv dag og lette etter astmamedisinen min bare for å oppdage at den lå i bukselommen hele tiden :P

Skrevet

De har ikke ligget under hodeputen din eller noe, du har funnet de og puttet de på nesen i søvne av gammel vane?

Noe lignende skjedde meg i forhold til gifteringen, og forklaringen er nok at den lå i sengen/under puten.

Anonymous poster hash: 76df1...c6b

Skrevet

It's the Silverhaaaand!

Skrevet

Noe for Åndenes makt?

Anonymous poster hash: 821b3...1f0
Skrevet

Du la deg ikke med brillene på da? Mannen min leter stadig etter brillene sine som er på nesen.....just saying :)

Anonymous poster hash: 55b94...209

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...