Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Ventet mensen imorgen men beg m litt blødning igår kveld men det fosset idag tidlig. Tre tampinger på 30min og d var mye klumper. Kl 12 var d bom stopp. Tok test ikveld når jeg kom hjem fra jobb og den var svak positiv. Aldri opplevd slik mensen. Følt meg veldig dårlig i dag. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 9e3a8...7a0
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Kan høre ut som en tidlig sa ja,dessverre Anonymous poster hash: c1db9...827
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå