Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Vi kommer veldig bra overens, men jeg aner ikke om han liker meg mer enn som en venn. Er det feigt å sende en e-post og spørre om en date? Og hvis han ikke er interessert så kan han bare slette mailen og så later vi som ingenting? Jeg vet han kommer til å bli satt ut hvis jeg spør han direkte, og jeg vil helst ikke at han sier ja fordi han føler han må.. Hvordan har dere andre gjort det? Anonymous poster hash: 38136...304
*Nøtta* Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Hva med å foreslå for flere av kollegene dine at dere går ut og tar en fredagspils for eksempel? Da vil du sikkert raskt merke om denne spesielle kollegaen har et godt øye til deg. Når dere kommer litt bort fra jobbrollene deres. Og om du føler at kjemien er der, så kan du jo inivitere ham til fredagspils neste fredag også, men da bare dere to? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Nei, ikke epost!!! Anonymous poster hash: 94abf...966
overlord Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Ville ha tafset litt (med måtehold) på han en gang dere er ute på byen. Da merker du fort om han er interessert.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #5 Skrevet 24. februar 2015 Hva med å foreslå for flere av kollegene dine at dere går ut og tar en fredagspils for eksempel? Da vil du sikkert raskt merke om denne spesielle kollegaen har et godt øye til deg. Når dere kommer litt bort fra jobbrollene deres. Og om du føler at kjemien er der, så kan du jo inivitere ham til fredagspils neste fredag også, men da bare dere to? Lykke til! Signerer denne. Anonymous poster hash: 9bf9e...a79
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #6 Skrevet 24. februar 2015 Huff.. Man sjekker ikke opp kollegaer. Det kan fort bli veldig kleint... Anonymous poster hash: 85403...747
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #7 Skrevet 25. februar 2015 Ville ha tafset litt (med måtehold) på han en gang dere er ute på byen. Da merker du fort om han er interessert. Jeg satt ved siden av han på julebordet og hadde benkontakt hele kvelden. Det var ikke tilfeldig fra min side, men jeg vet ikke om han tenkte noe over det. Han er den stille, rolige (litt sjenerte) typen som ikke slår seg løs på byen og han drikker lite ved jobb-arrangement. Håper på private vinkvelder med han i fremtiden men det blir kanskje litt spenstig å foreslå det nå,....😎 Jeg vet han liker meg best av våre kolleger, vi er de som tenker likest, ler av de samme tingene, fullfører hverandres setninger osv. Men jeg vet ikke om han i det hele tatt tenker på noe mer enn vennskap. Jeg er ikke redd for "klein" stemning på jobb hvis det ender i et forhold og konsekvenser deretter, jeg har gode muligheter til ny jobb. Takk for svar :-) tar gjerne i mot flere :-) Hi Anonymous poster hash: 38136...304
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2015 #8 Skrevet 25. februar 2015 Du får be ham med på kino for å se Fifty Shades da vet du. 😏 👅💏♋️ Anonymous poster hash: 27fb1...787
overlord Skrevet 25. februar 2015 #9 Skrevet 25. februar 2015 Ville ha tafset litt (med måtehold) på han en gang dere er ute på byen. Da merker du fort om han er interessert. Jeg satt ved siden av han på julebordet og hadde benkontakt hele kvelden. Det var ikke tilfeldig fra min side, men jeg vet ikke om han tenkte noe over det. Han er den stille, rolige (litt sjenerte) typen som ikke slår seg løs på byen og han drikker lite ved jobb-arrangement. Håper på private vinkvelder med han i fremtiden men det blir kanskje litt spenstig å foreslå det nå,.... Jeg vet han liker meg best av våre kolleger, vi er de som tenker likest, ler av de samme tingene, fullfører hverandres setninger osv. Men jeg vet ikke om han i det hele tatt tenker på noe mer enn vennskap. Jeg er ikke redd for "klein" stemning på jobb hvis det ender i et forhold og konsekvenser deretter, jeg har gode muligheter til ny jobb. Takk for svar :-) tar gjerne i mot flere :-) Hi Anonymous poster hash: 38136...304 Man tenker over det om man har benkontakt en hel kveld. Holder en knapp på å dra tafsingen et skritt videre neste gang anledningen byr seg. Ville IKKE sendt epost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå