Gå til innhold

Medisinsk abort og mensen igjen etter 2 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk igjennom en medisinsk abort for akkurat 2 uker siden. Da var jeg nesten 6 uker på vei med tvillinger. Jeg blodde noen klumper første dagen, etter dette var det kun som "dag 3" i menstuasjonssyklusen. Etter dette igjen var det endel slim. Nå 2 uker etterpå har jeg begynt å blø ganske kraftig igjen. Litt småklumper. I går og idag har jeg hatt veldig vondt i korsryggen. 

Er det mensen jeg har fått eller kan det være rester etter aborten? 

Anonymous poster hash: c8f49...dac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk igjennom en medisinsk abort for akkurat 2 uker siden. Da var jeg nesten 6 uker på vei med tvillinger. Jeg blodde noen klumper første dagen, etter dette var det kun som "dag 3" i menstuasjonssyklusen. Etter dette igjen var det endel slim. Nå 2 uker etterpå har jeg begynt å blø ganske kraftig igjen. Litt småklumper. I går og idag har jeg hatt veldig vondt i korsryggen. 

Er det mensen jeg har fått eller kan det være rester etter aborten? 

Kan være begge deler, du bør dra til legen om det ikke gir seg- så får du sjekket for sikkerthetsskyld. Tok du provosert eller SA?

Anonymous poster hash: 2176d...edf

Skrevet

Provosert

Skrevet

Provosert

Håper det går bra med deg. Sender deg en klem :)

Skrevet

Provosert

Håper det går bra med deg. Sender deg en klem :)

Jo takk jeg har det fint. Jeg skrev dette innlegget iforkant av aborten: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144196887-skjule-en-abort/#entry146993376

Jeg har lest litt på nettet nå (dumme meg) Håper virkelig det er tilig mensen,og at jeg ikke gjennomgår en spontanabort av tvilling nr 2, infeksjon, eller noe annet virrvarr. Jeg har begynt på p-piller, kan det være blødining pga dem? Jeg har time på sykehuset igjen om 10 dager, da skal jeg sette inn en ny spiral ( jeg skal gå på p-piller samtidig og være dobbelt beskyttet) 

hi

Skrevet

Og for og oppdatere den skjulte aborten, så gikk det fint. Han har ikke merket noenting. 

hi

Skrevet

Dytt. Noen som har opplevd dette? Jeg er litt bekymret :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...