Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Jeg er så redd for at jeg har det selv.. Har konstant trykk i hele hodet, og trykket bare øker for hver dag som går, jeg er kvalm i perioder, men aldri kjempedårlig. Trykket er like ille på morgen som på kvelden. Jeg er trøtt og blir veldig fort sliten. Lurer på om noen, som har hatt hjernesvulst, kjenner seg igjen i dette? Jeg har vært hos lege, og på MR, men svartiden på MR er på over en mnd.. Anonymous poster hash: ab6c1...626
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Svartid på MR på over en måned? Her tror jeg du må ha misforstått!? Jeg har jobbet i mange år med pasienter med hjernesvulst, både under utredning og før og etter opr. Dersom radiologene (som tolker MR bilder) ser noe på bildene dine slås det alarm med det samme. Bildene blir jo fortløpende vurdert mens de tas, spesielt ved spørsmål om en så alvorlig diagnose. Her må du bare purre på svar fra fastlege of/eller direkte fra sykehuset. Når det er sagt er hjernesvulst en svært sjelden diagnose, så sannsynligheten er heldigvis stor for at du ikke har svulst. Anonymous poster hash: ced1e...3f0
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Svartid på MR på over en måned? Her tror jeg du må ha misforstått!? Jeg har jobbet i mange år med pasienter med hjernesvulst, både under utredning og før og etter opr. Dersom radiologene (som tolker MR bilder) ser noe på bildene dine slås det alarm med det samme. Bildene blir jo fortløpende vurdert mens de tas, spesielt ved spørsmål om en så alvorlig diagnose. Her må du bare purre på svar fra fastlege of/eller direkte fra sykehuset. Når det er sagt er hjernesvulst en svært sjelden diagnose, så sannsynligheten er heldigvis stor for at du ikke har svulst. Anonymous poster hash: ced1e...3f0 Takk for svar! Jeg fikk beskjed at det for tiden var minst 4 uker svartid, så jeg måtte bare belage meg på litt ventetid.. Jeg har hatt en godartet svulst under øret før, så jeg er litt redd for at det kan ha spredd seg noe, kan liksom ikke skjønne hva dette trykket kommer av ellers? Anonymous poster hash: ab6c1...626
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Svartid på MR på over en måned? Her tror jeg du må ha misforstått!? Jeg har jobbet i mange år med pasienter med hjernesvulst, både under utredning og før og etter opr. Dersom radiologene (som tolker MR bilder) ser noe på bildene dine slås det alarm med det samme. Bildene blir jo fortløpende vurdert mens de tas, spesielt ved spørsmål om en så alvorlig diagnose. Her må du bare purre på svar fra fastlege of/eller direkte fra sykehuset. Når det er sagt er hjernesvulst en svært sjelden diagnose, så sannsynligheten er heldigvis stor for at du ikke har svulst. Anonymous poster hash: ced1e...3f0 Takk for svar! Jeg fikk beskjed at det for tiden var minst 4 uker svartid, så jeg måtte bare belage meg på litt ventetid.. Jeg har hatt en godartet svulst under øret før, så jeg er litt redd for at det kan ha spredd seg noe, kan liksom ikke skjønne hva dette trykket kommer av ellers? Anonymous poster hash: ab6c1...626 Godartede svulster sprer seg ikke. Anonymous poster hash: f91ab...973
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #5 Skrevet 24. februar 2015 Jeg er så redd for at jeg har det selv.. Har konstant trykk i hele hodet, og trykket bare øker for hver dag som går, jeg er kvalm i perioder, men aldri kjempedårlig. Trykket er like ille på morgen som på kvelden. Jeg er trøtt og blir veldig fort sliten. Lurer på om noen, som har hatt hjernesvulst, kjenner seg igjen i dette? Jeg har vært hos lege, og på MR, men svartiden på MR er på over en mnd..Anonymous poster hash: ab6c1...626 Bildene sees på nokså raskt av radiolog og dersom det er alarmerende funn så går det fort! Anonymous poster hash: f91ab...973
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #6 Skrevet 24. februar 2015 Hun jeg lå på rom med når jeg fjernet svulsten hadde samme svulst som meg, og hun fortalte meg at svulsten hadde spredd seg, så hun hadde fått mange fler, og hun var inne for å fjerne av de siste, men var fortsatt redd for at det kom flere.. Men mulig jeg misforstod henne da. Blir lettet av å lese svar fra dere Tusen takk! Anonymous poster hash: ab6c1...626
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå