Gå til innhold

Solveig Kloppen bor så utrolig koselig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenke meg å bodd på Tåsen i tilsvarende bolig.. og hun har laget det så hjemmekoselig og fint!

Anonymous poster hash: 8d1c4...973

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessuten er hun så søt at jeg vil ha henne i akvariet mitt.

Skrevet

Hvorfor i akvariet? :D

Skrevet

Jeg vil også flytte dit. Skikkelig koselig!

Anonymous poster hash: 872e4...1e7
Skrevet

Hvor er bilder?

Anonymous poster hash: 98ba0...d05

Skrevet

Hvorfor i akvariet? :D

Sånn at jeg har noe hyggelig å se på, vel! ;)

Skrevet

Det er koselig og det er hun også. Men jeg kunne ikke hatt det slik selv. Det blir kaos i mine øyne.

Skrevet

Helt sikkert, for hun er et nydelig lite menneske. Kan ikke tro at noe vondt bor i henne.

Anonymous poster hash: 6b82f...85e
Skrevet

Det er koselig og det er hun også. Men jeg kunne ikke hatt det slik selv. Det blir kaos i mine øyne.

Jeg synes det er så spennende med sånne hjem! Utrolig koselig, og masse sjarme og personlighet. Selv har vi det mer clean, men jeg har det "problemet" at jeg liker begge deler, så blir ikke helt fornøyd med hvordan vi har det...

Hi

Skrevet

Jeg synes det er så spennende med sånne hjem! Utrolig koselig, og masse sjarme og personlighet. Selv har vi det mer clean, men jeg har det "problemet" at jeg liker begge deler, så blir ikke helt fornøyd med hvordan vi har det...

Hi

Jeg liker også begge deler. Men blir fort mettet av det jeg ser på som kaos etter en stund. Da er det ypperlig at andre har det spennende, så kan jeg ha det harmonisk og "rent". 

Skrevet

Jeg syns også det er så koselig der :) har en venn som bor rett ved. Leiligheter med sjarm. Og Solveig er en herlig dame.

Skrevet

Akkurat min stil, koselig og hyggelig. Tror nok det gjenspeiler hennes personlighet. Hun virker bare tvers gjennom god :rosaengel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...