Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Jeg må bare skrive dette til deg, for det virker som du tar så veldig lett på det venninnen din holder på med. Er du klar over hvilke farer hun utsetter seg for? Hun risikerer å bli ødelagt for livet. Hva vet hun om kunden hun møter på hotellrommet? Om han er alene, og om han har "ærlige" hensikter? Hun risikerer voldtekt, gjengvoldtekter, filming og vold HVER GANG hun drar av sted for å møte en kunde! Og hva med barnet? Det risikerer å få mamma skambanket og misbrukt hjem igjen. Og i aller verste tilfelle, drept. Jeg ble helt sjokkert over hvor lett du som venninne tar på dette. "Det virker ikke som hun tar noen skade av det" skriver du. Hva vet du egentlig om det? Kanskje hun distanserer seg såpass fra det, at hun har mistet hele virkelighetsoppfatningen. For ikke å snakke om senskadene...... Hvis hun fremdeles vil selge seg, så for guds skyld sørg for å ha med seg en hallik! Dette er jo galskap!
Villbringebringebær Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Dette kommer jo an på om hun har en eksklusiv liten gruppe med faste kunder kontra 'Gud og hvermann' Hallik er ikke lurt mtp at hun gjør dette pga dårlig råd, halliker er vel ikke kjent for å være rause... Forstår kvinner selv i Norge kan ty til dette, har selv venninner som har ventet ulovlig lenge på nødhjelp og andre stønader, men de får ikke gjort noe mens de venter. Blir fattigere og fattigere, kan skjønner hvordan damer havner i dette. Stakkars! Håper hun kommer fort ut sv dette, om hun er luksus prostituert tjener hun vel godt og trenger forhåpentlig ikle jobbe så lenge med dette
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2015 Dette handler overhodet ikke om HVORFOR hun gjør det. Men at hun i det hele tatt gjør det. Hun har barn å ta ansvar for, og da må hun være klinkende klar over hva hun utsetter seg selv for! Hun bør i aller høyeste grad ha med seg en vakt. Til og med strippere ute på private oppdrag har det. Mulig hun har en liten gruppe, men spørsmålet er om det er folk hun kjenner godt nok til å stole på.....
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Jeg må bare skrive dette til deg, for det virker som du tar så veldig lett på det venninnen din holder på med. Er du klar over hvilke farer hun utsetter seg for? Hun risikerer å bli ødelagt for livet. Hva vet hun om kunden hun møter på hotellrommet? Om han er alene, og om han har "ærlige" hensikter? Hun risikerer voldtekt, gjengvoldtekter, filming og vold HVER GANG hun drar av sted for å møte en kunde! Og hva med barnet? Det risikerer å få mamma skambanket og misbrukt hjem igjen. Og i aller verste tilfelle, drept. Jeg ble helt sjokkert over hvor lett du som venninne tar på dette. "Det virker ikke som hun tar noen skade av det" skriver du. Hva vet du egentlig om det? Kanskje hun distanserer seg såpass fra det, at hun har mistet hele virkelighetsoppfatningen. For ikke å snakke om senskadene...... Hvis hun fremdeles vil selge seg, så for guds skyld sørg for å ha med seg en hallik! Dette er jo galskap! Å ha en hallik er i allfall oppskriften på utnyttelse, vold og å miste retten til å bestemme over eget liv. Anonymous poster hash: 7c224...4f7
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2015 (endret) Jeg må bare skrive dette til deg, for det virker som du tar så veldig lett på det venninnen din holder på med. Er du klar over hvilke farer hun utsetter seg for? Hun risikerer å bli ødelagt for livet. Hva vet hun om kunden hun møter på hotellrommet? Om han er alene, og om han har "ærlige" hensikter? Hun risikerer voldtekt, gjengvoldtekter, filming og vold HVER GANG hun drar av sted for å møte en kunde! Og hva med barnet? Det risikerer å få mamma skambanket og misbrukt hjem igjen. Og i aller verste tilfelle, drept. Jeg ble helt sjokkert over hvor lett du som venninne tar på dette. "Det virker ikke som hun tar noen skade av det" skriver du. Hva vet du egentlig om det? Kanskje hun distanserer seg såpass fra det, at hun har mistet hele virkelighetsoppfatningen. For ikke å snakke om senskadene...... Hvis hun fremdeles vil selge seg, så for guds skyld sørg for å ha med seg en hallik! Dette er jo galskap! Å ha en hallik er i allfall oppskriften på utnyttelse, vold og å miste retten til å bestemme over eget liv. Anonymous poster hash: 7c224...4f7 Hallik eller vakt eller hva du vil kalle det. En person som er med henne når hun skal møte kundene sine, og som kan hjelpe henne dersom noe skulle oppstå. Endret 24. februar 2015 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #6 Skrevet 24. februar 2015 Jobbet i snart 10 år og ikke opplevd noe tull! Anonymous poster hash: 8ffe1...4c9
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #7 Skrevet 24. februar 2015 Jobbet som prostituert i 10 år? shit, da snakker vi pølse i drammenshallen altså. Anonymous poster hash: 9ba27...7e2
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2015 Jobbet i snart 10 år og ikke opplevd noe tull! Anonymous poster hash: 8ffe1...4c9 Da synes jeg du har vært heldig.........
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #9 Skrevet 24. februar 2015 Jobbet som prostituert i 10 år? shit, da snakker vi pølse i drammenshallen altså. Anonymous poster hash: 9ba27...7e2 Kan tenke meg at hun antakelig ikke har mer sex enn de som er i fast forhold. Man blir ikke løs av å pule. Anonymous poster hash: ca266...e83
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #10 Skrevet 24. februar 2015 Jobbet som prostituert i 10 år? shit, da snakker vi pølse i drammenshallen altså. Anonymous poster hash: 9ba27...7e2 Kan tenke meg at hun antakelig ikke har mer sex enn de som er i fast forhold. Man blir ikke løs av å pule. Anonymous poster hash: ca266...e83 Eh....... Les det du skriver en gang til er du snill Anonymous poster hash: 115ee...6fc
Gjest Ingen skal få! Skrevet 24. februar 2015 #11 Skrevet 24. februar 2015 Sitter du og forsvarer en hallik?????????????????? Hvem av deg og venninnen tar lett på dette???
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #12 Skrevet 24. februar 2015 Sitter du og forsvarer en hallik?????????????????? Hvem av deg og venninnen tar lett på dette??? ??
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #13 Skrevet 24. februar 2015 Jeg må bare skrive dette til deg, for det virker som du tar så veldig lett på det venninnen din holder på med. Er du klar over hvilke farer hun utsetter seg for? Hun risikerer å bli ødelagt for livet. Hva vet hun om kunden hun møter på hotellrommet? Om han er alene, og om han har "ærlige" hensikter? Hun risikerer voldtekt, gjengvoldtekter, filming og vold HVER GANG hun drar av sted for å møte en kunde! Og hva med barnet? Det risikerer å få mamma skambanket og misbrukt hjem igjen. Og i aller verste tilfelle, drept. Jeg ble helt sjokkert over hvor lett du som venninne tar på dette. "Det virker ikke som hun tar noen skade av det" skriver du. Hva vet du egentlig om det? Kanskje hun distanserer seg såpass fra det, at hun har mistet hele virkelighetsoppfatningen. For ikke å snakke om senskadene...... Hvis hun fremdeles vil selge seg, så for guds skyld sørg for å ha med seg en hallik! Dette er jo galskap! Å ha en hallik er i allfall oppskriften på utnyttelse, vold og å miste retten til å bestemme over eget liv. Anonymous poster hash: 7c224...4f7 Hvis hun kun knuller gutteklubben grei så er det jo ingen problem. Ellers kan det jo være så som så hvor trygt dette er Anonymous poster hash: 115ee...6fc
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #14 Skrevet 24. februar 2015 Jobbet som prostituert i 10 år? shit, da snakker vi pølse i drammenshallen altså. Anonymous poster hash: 9ba27...7e2 Kan tenke meg at hun antakelig ikke har mer sex enn de som er i fast forhold. Man blir ikke løs av å pule. Anonymous poster hash: ca266...e83 Eh....... Les det du skriver en gang til er du snill Anonymous poster hash: 115ee...6fc Tror du virkelig hun har 10-12 kunder om dagen? Hehe... Anonymous poster hash: ca266...e83
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #15 Skrevet 24. februar 2015 Men er det så mye værre enn et one night stand? Bortsett fra betalingen.. Anonymous poster hash: c36bc...b90
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #16 Skrevet 24. februar 2015 Jobbet som prostituert i 10 år? shit, da snakker vi pølse i drammenshallen altså. Anonymous poster hash: 9ba27...7e2 Kan tenke meg at hun antakelig ikke har mer sex enn de som er i fast forhold. Man blir ikke løs av å pule. Anonymous poster hash: ca266...e83 Eh....... Les det du skriver en gang til er du snill Anonymous poster hash: 115ee...6fc Tror du virkelig hun har 10-12 kunder om dagen? Hehe... Anonymous poster hash: ca266...e83 Nei, men hun er ikke løs når hun er hore? Anonymous poster hash: 115ee...6fc
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #17 Skrevet 24. februar 2015 Jobbet som prostituert i 10 år? shit, da snakker vi pølse i drammenshallen altså. Anonymous poster hash: 9ba27...7e2 Kan tenke meg at hun antakelig ikke har mer sex enn de som er i fast forhold. Man blir ikke løs av å pule. Anonymous poster hash: ca266...e83 Eh....... Les det du skriver en gang til er du snill Anonymous poster hash: 115ee...6fc Tror du virkelig hun har 10-12 kunder om dagen? Hehe... Anonymous poster hash: ca266...e83 Nei, men hun er ikke løs når hun er hore? Anonymous poster hash: 115ee...6fc Løs som i vid i skjeden (fitta, pølsekokeren, musa osv) hvis du må ha det inn med teskje ;-) Har ikke lest alle innleggene engang og alikevel skjønte jeg hva det var snakk om. Anonymous poster hash: 652dc...e82
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #18 Skrevet 24. februar 2015 Jobbet som prostituert i 10 år? shit, da snakker vi pølse i drammenshallen altså. Anonymous poster hash: 9ba27...7e2 Kan tenke meg at hun antakelig ikke har mer sex enn de som er i fast forhold. Man blir ikke løs av å pule. Anonymous poster hash: ca266...e83 Eh....... Les det du skriver en gang til er du snill Anonymous poster hash: 115ee...6fc Tror du virkelig hun har 10-12 kunder om dagen? Hehe... Anonymous poster hash: ca266...e83 Nei, men hun er ikke løs når hun er hore? Anonymous poster hash: 115ee...6fc Løs som i vid i skjeden (fitta, pølsekokeren, musa osv) hvis du må ha det inn med teskje ;-) Har ikke lest alle innleggene engang og alikevel skjønte jeg hva det var snakk om. Anonymous poster hash: 652dc...e82 Takk Tror teskjeen din hjalp. Anonymous poster hash: ca266...e83
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #19 Skrevet 24. februar 2015 Jobbet som prostituert i 10 år? shit, da snakker vi pølse i drammenshallen altså. Anonymous poster hash: 9ba27...7e2 Kan tenke meg at hun antakelig ikke har mer sex enn de som er i fast forhold. Man blir ikke løs av å pule. Anonymous poster hash: ca266...e83 Eh....... Les det du skriver en gang til er du snill Anonymous poster hash: 115ee...6fc Tror du virkelig hun har 10-12 kunder om dagen? Hehe... Anonymous poster hash: ca266...e83 Nei, men hun er ikke løs når hun er hore? Anonymous poster hash: 115ee...6fc For øvrig synes jeg du skal slutte å være så fordømmende og nedlatende mot dine medsøstre. Hvordan kan vi forvente at menn behandler kvinner med respekt når vi ikke klarer det selv, engang? Det er nok svært, svært få som jobber som prostituert fordi de synes det er så jævlig gøy. De fleste gjør det fordi de er desperate og ikke ser noen annen utvei. Du skulle skamme deg for å snakke sånn om kvinner i den situasjonen. Anonymous poster hash: ca266...e83
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #20 Skrevet 24. februar 2015 Et annet forum har tråden "Sjekketråden", en oversikt over de siste dagers horeri. Her innrømmes det at mye av dagens sjekking egentlig er horeri. Og er det altså så mye verre å bli prostituert? Jeg tenker litt i den andre retningen, at i stedet for å bli prostituert burde man heller få en bedre moral totalt sett. Ikke bare tenke at jeg er så laus allerede, at ingen bryr seg... Burde ikke tenke om sitt liv at det ikke har noe å si hvordan en oppfører seg. I tillegg så er det risiko for å møte på gamle kunder etter å ha sluttet som prostituert, i maks pinlige situasjoner (kommende svoger, el. svigerfar for eksempel). Dessuten er det ikke så mange år av livet man kan tjene godt på å være prostituert, i forhold til utseende. Risikerer også å legge seg til (ligge seg til) en luksuriøs livsstil, med dyre kremer, dyr sminke, dyre vesker ol. Anonymous poster hash: 63c57...c4f
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2015 #21 Skrevet 17. mars 2015 Jobbet som prostituert i 10 år? shit, da snakker vi pølse i drammenshallen altså. Anonymous poster hash: 9ba27...7e2 Kan tenke meg at hun antakelig ikke har mer sex enn de som er i fast forhold. Man blir ikke løs av å pule. Anonymous poster hash: ca266...e83 Eh....... Les det du skriver en gang til er du snill Anonymous poster hash: 115ee...6fc Tror du virkelig hun har 10-12 kunder om dagen? Hehe... Anonymous poster hash: ca266...e83 Nei, men hun er ikke løs når hun er hore? Anonymous poster hash: 115ee...6fc For øvrig synes jeg du skal slutte å være så fordømmende og nedlatende mot dine medsøstre. Hvordan kan vi forvente at menn behandler kvinner med respekt når vi ikke klarer det selv, engang? Det er nok svært, svært få som jobber som prostituert fordi de synes det er så jævlig gøy. De fleste gjør det fordi de er desperate og ikke ser noen annen utvei. Du skulle skamme deg for å snakke sånn om kvinner i den situasjonen. Anonymous poster hash: ca266...e83 Hvorfor skulle jeg skamme meg? Fordi jeg tenker nedsettende om folk som prostituerer seg? I Norge er det ingen som trenger å gjøre det for å overleve. Mennesker som må selge seg for å skaffe mat til seg selv og barna sine, bor ikke i Norge. De har jeg oppriktig vondt av. For de har faktisk ikke et valg. Det har vi her i landet. Noen finansierer studiene sine med å selge seg selv, andre bruker dop og så finnes de som vil ha mye penger og gjøre minst mulig for å få tak i dem, de har lagt seg til et lukusliv. Du må ikke være så naiv å tro at alle som jobber som horer gjør det mot sin vilje. Det finnes nok av dem som gjør det fordi det er raske penger, og er greit nok en periode. Anonymous poster hash: 115ee...6fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå