Gå til innhold

Er dette litt harry?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er man sulten, så er man sulten...😊

Anonymous poster hash: a1ac9...f94

Skrevet

De var ung :o

Når det er sagt så kunne jeg fint gjort det samme selv ;)

Da jeg var forlover til bestevenninnen min så stoppet vi på vei innom bensinstasjonen etter fotografering,Brudeparet i finstasen for å kjøpe pølse i brød

Anonymous poster hash: c4736...4e0

Skrevet

Ser ikke noe galt i det, annet enn at jeg personlig skiftet ut brudekjolen ganske raskt for å ikke ødelegge den. Ville ikke hatt den på meg på en bensinstasjon, og i hvert fall ikke spist dryppende junk i den... 

Anonymous poster hash: 5a4f2...ba3
Skrevet

Det var harry fordi de så småharry ut.. Det kunne vært kult.

Anonymous poster hash: e85e0...ad8

Skrevet

Dei var unge og søte :)  Kunne sikkert gjort det same sjølv.

Skrevet

Det var harry fordi de så småharry ut.. Det kunne vært kult.

Anonymous poster hash: e85e0...ad8

Hvorfor så de småharry ut? Søtt par da :)

Anonymous poster hash: 51811...fae

Skrevet

Det hadde jeg ikke gjort. Hadde fått mannen eller noen andre til å kjøpe maten. Hadde nok fått nok oppmerksomhet i løpet av dagen.

Skrevet

Ikke harry. For et nydelig par.

Anonymous poster hash: 87c60...3f8

Skrevet

Imponert over at bruden ser så sammensatt ut med både sminke, hår og kjole inntakt så sent. Brudgommen ser jo også fresh ut. Kan love dere at jeg ikke så sånn ut etter min fest😱

Anonymous poster hash: 691e9...4c6

Skrevet

Artig. Er vel ikke harry å være sulten? Selv hadde jeg sendt inn ei venninne, men tøft gjort. Flott par.

Skrevet

Flott par, og hvorfor skal det være harry?

Vi hadde alkoholfritt bryllup, grunnet at vi har alkoholikere i nær slekt i familien. Var og flere barn i selskapet. Så bryllupsfesten tok slutt sånn rundt midnatt. Da dro jeg og brudgommen hjem, fant fram masse reste mat etter festen, og opp i senga, så på film og koste oss med mat. Veldig koselig slutt på dagen, ble faktisk sex og.

Anonymous poster hash: 8bc30...e02
Skrevet

Nei, ikke harry. Morsomt og lite selvhøytidelig. Elsker folk som har evne til det. Ekstra pluss for det på bryllupsdagen - altfor mange ser på seg selv som opphøyde prinsesser den dagen.

Er 23 år spesielt ungt når man gifter seg?Yngre enn snittet, men ikke noe galt med det. Mine foreldre var 21 og 23. De har 40 års bryllupsdag i år.

Anonymous poster hash: 2d5f7...295
Skrevet

Syns de så skjønne ut :-)

Anonymous poster hash: 088e8...24f

Skrevet

Selvfølgelig harry, men sikkert greit for fjortiser i Bodø. Hvis de synes det var et flott bryllupsminne er det greit for meg.

Anonymous poster hash: d0738...220

Skrevet

Nydelige var de.

Anonymous poster hash: 84db7...be1

Skrevet

Absolutt ikke. Flott par 😊. Hurra for kjærligheten og det å ikke ta seg selv så høytydelig.

Anonymous poster hash: 02878...df0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...