Gå til innhold

Smerter og gravid


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de to siste dagene hatt smerter i magen, eller mellomgulvet kanskje? Uansett... der man pleier å ha mensensmerter. Noen ganger føles det ut som mensensmerter, og det kommer plutselig også slipper det taket. Ikke noe regelmessig. Hva kan dette være? Er det noe jeg burde ringe legen/føden om? Skal til jordmor på fredag.



Anonymous poster hash: 37f48...2c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langt er du på vei da? Er det i mellomgulvet så kan jo det være halsbrann, noe som er ganske vanlig!

 

Anonymous poster hash: a1977...641

Skrevet

Høres ut som kynnere. Eventuelt kan ligamentsmerter også arte seg litt sånn, det gjorde det hos meg de første ukene. Hvor langt er du på vei? 



Anonymous poster hash: 8ac21...210
Skrevet

Langt er du på vei da? Er det i mellomgulvet så kan jo det være halsbrann, noe som er ganske vanlig!

 

Anonymous poster hash: a1977...641

Ja tenker jeg det er halsbrann, det har jeg vært plaga med hele veien, men blitt værre i det siste. Er i uke 30

 

HI

 

Anonymous poster hash: 37f48...2c6

Skrevet

 

Høres ut som kynnere. Eventuelt kan ligamentsmerter også arte seg litt sånn, det gjorde det hos meg de første ukene. Hvor langt er du på vei? 

 

Anonymous poster hash: 8ac21...210

 

Mellomgulvet er forresten ikke der menssmerter pleier å sitte. Mener du virkelig mellomgulvet, har nok hun over riktig: halsbrann. Det kan gjøre innmari vondt i "mellomgulvet".

 

Anonymous poster hash: 8ac21...210

Skrevet

 

Høres ut som kynnere. Eventuelt kan ligamentsmerter også arte seg litt sånn, det gjorde det hos meg de første ukene. Hvor langt er du på vei? 

 

Anonymous poster hash: 8ac21...210

 

Å, er det sånn kynnere fungerer. Aldri skjønt det, slippi unna det meste av plager. (Bank i bordet!). Er i uke 30.

 

Anonymous poster hash: 37f48...2c6

Skrevet

 

Høres ut som kynnere. Eventuelt kan ligamentsmerter også arte seg litt sånn, det gjorde det hos meg de første ukene. Hvor langt er du på vei? Anonymous poster hash: 8ac21...210

 

Mellomgulvet er forresten ikke der menssmerter pleier å sitte. Mener du virkelig mellomgulvet, har nok hun over riktig: halsbrann. Det kan gjøre innmari vondt i "mellomgulvet". Anonymous poster hash: 8ac21...210
Menssmerter i mellomgulvet tror jeg er sjelden ja:-)

 

Anonymous poster hash: b1d59...369

Skrevet

 

 

Høres ut som kynnere. Eventuelt kan ligamentsmerter også arte seg litt sånn, det gjorde det hos meg de første ukene. Hvor langt er du på vei? Anonymous poster hash: 8ac21...210

Mellomgulvet er forresten ikke der menssmerter pleier å sitte. Mener du virkelig mellomgulvet, har nok hun over riktig: halsbrann. Det kan gjøre innmari vondt i "mellomgulvet". Anonymous poster hash: 8ac21...210
Menssmerter i mellomgulvet tror jeg er sjelden ja:-)

 

Anonymous poster hash: b1d59...369

 

Hahaha... dårlig formulering fra min side. Men jeg har vondt hele veien oppover på en måte :P

 

HI

 

Anonymous poster hash: 37f48...2c6

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvor "hele veien oppover" heller er. Har du menssmerter fra dåse til hals? :P hihi. Menssmerter, ligamentsmerter (og også kynnere), kan komme ved hoftene (både over, i og på "undersiden", ved skambeinet, og over magen, enten på ene siden, begge eller som et stramt bånd over magen eller over ryggen. I hvert fall er det sånn menssmertene arter seg hos meg, samme med ligamentsmerter. 
Kynnere kan komme som "tak". Ligamentsmerter er gjerne mer raske "støt". 

Halsbrann er som sagt i mellomgulvet, magesekken, under ribbeina, ved ribbeina, opp langs spiserøret og hele veien til halsen. Jeg har aldri opplevd at halsbrann kommer som "tak". Det er mer konstante smerter.



Anonymous poster hash: 8ac21...210

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...