Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Jeg er bare knapt fyllt 24 år, men flere ganger om dagen må mannen min stå og plukke hår av ryggen min på genseren samtidig som jeg selv må bruke klesrull flere ganger om dagen. Hver gang jeg er på do må jeg kle av meg genseren for å plukke av hår. Man kan plukke av en stor neve med hår.. Børsten min må "tømmes" for hår hver eneste dag. Jeg røyter så utrolig mye! Det har vært slik minimum siden jeg ble gravid for 6 år siden, ble mye verre under ammingen. Men det gav seg ikke da jeg sluttet å amme. Tenkte jeg må ta meg en tur til legen? Kan man f.eks ta blodprøver for å finne ut om det er hormonelt? Kan dette være et symptom på noe? Ha sammenheng med at jeg ikke klarer å bli gravid igjen? (f.eks kroppen er i ubalanse eller noe?) Noen som har hatt samme problem? Det begynner faktisk å bli et flaut problem.. Anonymous poster hash: ce0fa...478
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Ingen har kan gi deg fasiten på det. Gå til legen å få ratt blodprøver for å utelukke mangler eller. Evt. Sykdom. Anonymous poster hash: 86e7b...dba
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Jeg mistet håret flekkvist. Autoimmun sykdom. Skyldtes muligens stress/livsendringer (flytting til utlandet). Det vokste ut igjen. Ble tilbudt kortison, men takket nei. Anonymous poster hash: a35d4...530
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå