ricecrispies Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Vet ikke om jeg postet dette på riktig sted,jeg er ny her Jeg og kjæresten har vært sammen i to år. Vi har vært venner i flere år før dette,uten at det var noe mer mellom oss. Jeg har barn fra et tidligere forhold,han har ingen egne barn. Vi er mellom 35 og 40 år. vi bor ca en time unna hverandre. For ca et års tid siden fikk han en sms fra en venninne av seg,hvor hun spurte ham rett ut om hun hadde sjans på ham og om det kunne bli noe mer mellom de to. Det eneste han hadde fortalt meg om henne tidligere var at de helt tilfeldig hadde møttes utenfor et sykehus hvor begge var og besøkte noen i familien (hver sin familie) og at de snakket litt der og da og addet hverandre på Facebook. Ikke noe mer,ikke noe chatting eller møter.- sånn til info,de var en del av samme vennegjeng på vgs,gamle venner som møttes igjen altså. Det er jo da litt rart at han skal få en sånn sms helt ut av det blå.. Jeg liker det ikke,men jeg sør gravd en del i ettertid. Det viser seg da at de har hatt mye kontakt. De har vært ute og gått turer kveldstid(med hund). Han har passet hennes dyr mens hun var på ferie,hatt nøkkel og tilgang til leiligheten hennes. De har vært ute og spist. De var på fest sammen,hvor han påstår at telefonen hans skrudde seg av og at han ble full og glemte den på festen. Hun var så grei å passe på den for ham til dagen etter.. han var på vorspiel hos henne først,og gikk til og fra festen med henne. han påstår at han sov hjemme.. Dette skjedde da for ca et år siden,men detaljene har jeg fått nå. vond følelse i magen,han har jo løyet og skjult ting for meg.. Vi har snakket om å flytte sammen,men nå er jeg så usikker. utroskap er virkelig ikke greit,men er det det dette er?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Hva han mener om det er vel en ting, men dette er langt over grensa. Ville ikke ha flytta sammen med han, hadde ikke følt meg sikker nok på han, og dere har vist langt fra samme mening om grenser i forholdet. Anonymous poster hash: bdc5d...f62
Gjest Mamma 2015 Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Ikke greit!! Mannen min har ingen venninner, han har kompiser. Vi kjenner andre kvinner, men da som felles venner, eller at de er mine venninner. Slik er det for oss, samme hvor moderne det er å ha venner av motsatt kjønn i dag
Iiiiik Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Det kan godt hende han ikke har vært utro, men han viser deg jo ikke at ærlighet er viktig for ham. For meg er felles verdier og ærlighet sentralt, så jeg ville nok ikke flyttet sammen med ham.
ricecrispies Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2015 Han sa akkurat at han ikke hadde sagt til meg hvor mye kontakt han hadde med henne fordi han var redd jeg skulle legge noe i det. Dårlig tegn,altså. Er så skuffa over ham.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #6 Skrevet 24. februar 2015 Litt for mange beleilige historier for min del. Jeg hadde ikke stolt på han. Han har jo allerede bevisst at han ikke er til å stole på. Anonymous poster hash: 75899...b2a
ricecrispies Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2015 Det hører også med til historien at han har sendt flørtende meldinger til to andre damer. Som jeg vet om. Hun ene skrev "hadde lurt meg" som svar på en sms,han svarte noe flørtende tilbake. Hva mener du med beleilige historier,forresten?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #8 Skrevet 24. februar 2015 Det hører også med til historien at han har sendt flørtende meldinger til to andre damer. Som jeg vet om. Hun ene skrev "hadde lurt meg" som svar på en sms,han svarte noe flørtende tilbake. Hva mener du med beleilige historier,forresten? Han har liksom en forklaring til alt, selv om det høres usannsynlig ut. Anonymous poster hash: 75899...b2a
ricecrispies Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #10 Skrevet 24. februar 2015 Så tidlig ut i forholdet er det vel ikke et bra tegn,nei.. Ikke at det hadde vært bra uansett.
Superdolly Skrevet 24. februar 2015 #11 Skrevet 24. februar 2015 Det hører også med til historien at han har sendt flørtende meldinger til to andre damer. Som jeg vet om. Hun ene skrev "hadde lurt meg" som svar på en sms,han svarte noe flørtende tilbake.Hva mener du med beleilige historier,forresten? Han har liksom en forklaring til alt, selv om det høres usannsynlig ut. Anonymous poster hash: 75899...b2a Men altså. Du sier at han selv har sagt at han ikke ville fortelle deg alt fordi han var redd for at du ville legge for mye i det. Og da innrømmer han jo at han har løyet for deg, og i tillegg legger han skylda på deg. Jeg hadde konfrontert ham med dette, og jeg hadde aldri funnet meg i unnvikende svar av typen "du legger mer i det enn det var". Dette er hans rot, hans løgner, og jeg skjønner ikke at du gidder. Helt uavhengig av hva som står i den ene eller den andre sms'en. Jeg hadde rett og slett sagt til ham at for meg er ærlighet, åpenhet og noenlunde like verdier viktige i et forhold, og sagt at så lenge han ikke ville gi meg noen av delene var det ikke aktuelt for meg å være sammen med ham. Kort og godt.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #12 Skrevet 24. februar 2015 Han ligger med henne! Garantert! Rett og slett basert på et tydelig ønske om et offisielt forhold fra denne damen.... Anonymous poster hash: a8ab4...374
ricecrispies Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #13 Skrevet 24. februar 2015 Ja, de meldingene fra henne var spesielle.. De kommer jo ikke ut av det blå:/
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #14 Skrevet 24. februar 2015 Vet ikke om jeg postet dette på riktig sted,jeg er ny her Jeg og kjæresten har vært sammen i to år. Vi har vært venner i flere år før dette,uten at det var noe mer mellom oss. Jeg har barn fra et tidligere forhold,han har ingen egne barn. Vi er mellom 35 og 40 år. vi bor ca en time unna hverandre. For ca et års tid siden fikk han en sms fra en venninne av seg,hvor hun spurte ham rett ut om hun hadde sjans på ham og om det kunne bli noe mer mellom de to. Det eneste han hadde fortalt meg om henne tidligere var at de helt tilfeldig hadde møttes utenfor et sykehus hvor begge var og besøkte noen i familien (hver sin familie) og at de snakket litt der og da og addet hverandre på Facebook. Ikke noe mer,ikke noe chatting eller møter.- sånn til info,de var en del av samme vennegjeng på vgs,gamle venner som møttes igjen altså. Det er jo da litt rart at han skal få en sånn sms helt ut av det blå.. Jeg liker det ikke,men jeg sør gravd en del i ettertid. Det viser seg da at de har hatt mye kontakt. De har vært ute og gått turer kveldstid(med hund). Han har passet hennes dyr mens hun var på ferie,hatt nøkkel og tilgang til leiligheten hennes. De har vært ute og spist. De var på fest sammen,hvor han påstår at telefonen hans skrudde seg av og at han ble full og glemte den på festen. Hun var så grei å passe på den for ham til dagen etter.. han var på vorspiel hos henne først,og gikk til og fra festen med henne. han påstår at han sov hjemme.. Dette skjedde da for ca et år siden,men detaljene har jeg fått nå. vond følelse i magen,han har jo løyet og skjult ting for meg.. Vi har snakket om å flytte sammen,men nå er jeg så usikker. utroskap er virkelig ikke greit,men er det det dette er? Skjønner du ikke at de to har sex? Man "sovner" ikke på fest og har telefon hos venninna - da har man sovet over hos henne. Min mann har vært forelsket i en gammel flamme, med samme scenario - han tok vare på tingene hennes, hjalp henne med bilen, tunge ting i huset, og "havnet på fest hos henne" - der hadde de sex. Har også plutselig funnet rare kjærlighetserklæringer på sms, tro meg, slik kommer ikke som lyn fra klar himmel. Anonymous poster hash: f6736...328
ricecrispies Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #15 Skrevet 24. februar 2015 Nei,jeg har visst hatt litt vondt for å skjønne det. Til nå hvertfall. Er det nå nylig, det med mannen din?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #16 Skrevet 24. februar 2015 Han der høres ikke ut som noe å samle på Anonymous poster hash: 3fdc1...812
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #17 Skrevet 24. februar 2015 Nei,jeg har visst hatt litt vondt for å skjønne det. Til nå hvertfall. Er det nå nylig, det med mannen din? Nei, tre år siden mens jeg gikk høygravid. Jeg slukte også alt rått til å begynne med, helt til jeg fersket dem. Anonymous poster hash: f6736...328
ricecrispies Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #18 Skrevet 24. februar 2015 Du er ikke sammen med ham nå? Innrømmet han noe?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #19 Skrevet 24. februar 2015 Du er ikke sammen med ham nå? Innrømmet han noe? Joda, vi er sammen enda, og han innrømmet delvis til slutt. Jeg vet at han ikke innrømmet to tilfeller av utroskap med henne, men han vet ikke at jeg vet. Anonymous poster hash: f6736...328
ricecrispies Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #20 Skrevet 24. februar 2015 Men hvordan er det å leve med ham nå? Klarer du stole på ham?
ricecrispies Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #21 Skrevet 24. februar 2015 Takk for svar,forresten. Fint å få andres syn på det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå