Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Der damen er høyere enn mannen? Anonymous poster hash: 3266c...97a
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Ingenting! Anonymous poster hash: cb955...198
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Tenker ikke noe spesielt om det, men gla for at mannen min er høyere enn meg Anonymous poster hash: 7fe62...862
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Siden jeg selv kun er 165, er jeg glad min mann er høyere enn meg. Siden eksen min var 2 meter, jeg jeg glad jeg er lavere enn ham. Utover det tenker jeg forsvinnende lite på høydeforskjellen internt i ulike par. Anonymous poster hash: fbe7d...e02
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #5 Skrevet 24. februar 2015 Må innrømme at jeg synes det ser litt rart ut. Nesten som om de ikke passer til hverandre. Mennene ser pusselige ut, og damene blir brautne om du skjønner hva jeg mener :-) Anonymous poster hash: deace...5a9
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #6 Skrevet 24. februar 2015 Jeg er 181 uten sko og mannen min er 190. Jeg har hatt kjærester som har vært lavere enn meg og det er faktisk litt stusselig. Jeg kunne aldri pynte meg i høye sko. Vips så var jeg 185-188 høy mens kjæresten min var 173.. det så veldig rart ut. Anonymous poster hash: 3eedc...cfb
Kanutten83 Skrevet 24. februar 2015 #7 Skrevet 24. februar 2015 Ingenting Mamma er 180 cm, pappa er 160 cm, så for meg er det noe som er like normalt som andre veien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå