Gå til innhold

Sovepose fra IKEA til baby- erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med soveposene fra ikea?

Hindrer den deres små fra å snu seg rundt på magen i senga?

Blir det veldig varmt nedi der?

Anonymous poster hash: 6f709...90a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den fungerte veldig bra :) hindret litt i å snu seg..

Anonymous poster hash: 29eaf...6e4

Skrevet

min pjokk sovner raskt med posen på. men han ee en varm gutt, så han blir for varm. tar han ut når han spiser første gang.

Anonymous poster hash: 20dea...854

Skrevet

Har dere på vanlig pysj nedi posen, eller bare langermet body?

-hi

Anonymous poster hash: 6f709...90a

Skrevet

Min fikk posen når han var 6 mnd og klarte ikke å snu seg den første tiden, husker ikke når han klarte det men det tok en stund. Jeg kjøpte den lengste men den ble for kort før det lengden skulle tilsi. Så jeg målte den og den var flere cm kortere enn det som var meningen. Den hadde da vært i bruk i ca 6 mnd og vasket flere ganger. Fulgte vaskeanvisningen men den krympet. Ellers fornøyd! Brukte pusjamas under om vinteren, var det passe varmt i sommer så sov han med kun posen. Når det var nesten 30 grader på natta så sov han i kun bleia, det gikk bra. Men han hater å bruke dyna nå :P Han er 1,5 år

Anonymous poster hash: 93382...d31

Skrevet

Klarte både snu seg og siden reise seg med posen på. Men den gikk fort i stykker i sømmene hos oss (mye brukt, mye vasket), så vi investerte i en dyrere pose i en barnebutikk, og den er gull. Klarer for øvrig å både snu seg og reise seg i den også, men den er mye bedre kvalitet. Virker som den puster bedre også, for nå blir ikke barnet så innmari varm lenger.

Anonymous poster hash: f130d...3c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...