Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/terrorisme/psts-romavlytting-jeg-har-lyst-til-aa-drepe-alle-fra-liten-til-stor-mann-gaa-inn-en-eller-annen-barnehage-mann/a/23401588/  😱  Håper disse gærningene gir seg snart! Nå må myndighetene slå veldig hardt ned på alle som reiser til Syria, vi vil ikke ha sånne tanker i Norge.  Anonymous poster hash: e44ee...ab9
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/terrorisme/psts-romavlytting-jeg-har-lyst-til-aa-drepe-alle-fra-liten-til-stor-mann-gaa-inn-en-eller-annen-barnehage-mann/a/23401588/  😱  Håper disse gærningene gir seg snart! Nå må myndighetene slå veldig hardt ned på alle som reiser til Syria, vi vil ikke ha sånne tanker i Norge.  Anonymous poster hash: e44ee...ab9 Ja tøffe menn som vil drepe små barn. Da er du beyond feig! Håper de dør en smertefull død.  Anonymous poster hash: a90bd...0ff
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015  http://www.vg.no/nyheter/innenriks/terrorisme/psts-romavlytting-jeg-har-lyst-til-aa-drepe-alle-fra-liten-til-stor-mann-gaa-inn-en-eller-annen-barnehage-mann/a/23401588/  😱  Håper disse gærningene gir seg snart! Nå må myndighetene slå veldig hardt ned på alle som reiser til Syria, vi vil ikke ha sånne tanker i Norge.  Anonymous poster hash: e44ee...ab9 Ja tøffe menn som vil drepe små barn. Da er du beyond feig! Håper de dør en smertefull død.  Anonymous poster hash: a90bd...0ff Helt vanvittig. I en kultur hvor æresbegrepet er sentralt. Ikke mye ære i at en voksen mann ønsker å drepe forsvarsløse små barn. Det er bare sinnsforvirrethet i ren form.  Anonymous poster hash: d1cb2...fb5
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Dette er mitt verste mareritt.. Har faktisk tenkt tanken: "hva hvis barnehagen til barna mine blir utsatt for et terrorangrep".  Disse svina burde fått forvaringsdom bare for uttalelsen.  Anonymous poster hash: c0259...3c0
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #5 Skrevet 24. februar 2015   http://www.vg.no/nyheter/innenriks/terrorisme/psts-romavlytting-jeg-har-lyst-til-aa-drepe-alle-fra-liten-til-stor-mann-gaa-inn-en-eller-annen-barnehage-mann/a/23401588/    Håper disse gærningene gir seg snart! Nå må myndighetene slå veldig hardt ned på alle som reiser til Syria, vi vil ikke ha sånne tanker i Norge.  Anonymous poster hash: e44ee...ab9 Ja tøffe menn som vil drepe små barn. Da er du beyond feig! Håper de dør en smertefull død.  Anonymous poster hash: a90bd...0ff Helt vanvittig. I en kultur hvor æresbegrepet er sentralt. Ikke mye ære i at en voksen mann ønsker å drepe forsvarsløse små barn. Det er bare sinnsforvirrethet i ren form.  Anonymous poster hash: d1cb2...fb5  Det er vel svært lite i den æreskulturen som faktisk har noe med ære å gjøre...  Anonymous poster hash: 1d619...6bc
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #6 Skrevet 24. februar 2015 Dette er mitt verste mareritt.. Har faktisk tenkt tanken: "hva hvis barnehagen til barna mine blir utsatt for et terrorangrep". Disse svina burde fått forvaringsdom bare for uttalelsen. Anonymous poster hash: c0259...3c0 enig  Anonymous poster hash: e9a68...7e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå