GÃ¥ til innhold

Angripe en Bhg!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/terrorisme/psts-romavlytting-jeg-har-lyst-til-aa-drepe-alle-fra-liten-til-stor-mann-gaa-inn-en-eller-annen-barnehage-mann/a/23401588/

 

😱

 

Håper disse gærningene gir seg snart! Nå må myndighetene slå veldig hardt ned på alle som reiser til Syria, vi vil ikke ha sånne tanker i Norge.

 

Anonymous poster hash: e44ee...ab9

Ja tøffe menn som vil drepe små barn. Da er du beyond feig! Håper de dør en smertefull død.

 

 

Anonymous poster hash: a90bd...0ff

Skrevet

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/terrorisme/psts-romavlytting-jeg-har-lyst-til-aa-drepe-alle-fra-liten-til-stor-mann-gaa-inn-en-eller-annen-barnehage-mann/a/23401588/

 

😱

 

Håper disse gærningene gir seg snart! Nå må myndighetene slå veldig hardt ned på alle som reiser til Syria, vi vil ikke ha sånne tanker i Norge.

 

Anonymous poster hash: e44ee...ab9

Ja tøffe menn som vil drepe små barn. Da er du beyond feig! Håper de dør en smertefull død.

 

 

Anonymous poster hash: a90bd...0ff

Helt vanvittig. I en kultur hvor æresbegrepet er sentralt. Ikke mye ære i at en voksen mann ønsker å drepe forsvarsløse små barn. Det er bare sinnsforvirrethet i ren form.

 

Anonymous poster hash: d1cb2...fb5

Skrevet

Dette er mitt verste mareritt.. Har faktisk tenkt tanken: "hva hvis barnehagen til barna mine blir utsatt for et terrorangrep".

 

Disse svina burde fått forvaringsdom bare for uttalelsen.

 

Anonymous poster hash: c0259...3c0

Skrevet

 

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/terrorisme/psts-romavlytting-jeg-har-lyst-til-aa-drepe-alle-fra-liten-til-stor-mann-gaa-inn-en-eller-annen-barnehage-mann/a/23401588/

 

 

 

Håper disse gærningene gir seg snart! Nå må myndighetene slå veldig hardt ned på alle som reiser til Syria, vi vil ikke ha sånne tanker i Norge.

 

Anonymous poster hash: e44ee...ab9

Ja tøffe menn som vil drepe små barn. Da er du beyond feig! Håper de dør en smertefull død.

 

 

Anonymous poster hash: a90bd...0ff

Helt vanvittig. I en kultur hvor æresbegrepet er sentralt. Ikke mye ære i at en voksen mann ønsker å drepe forsvarsløse små barn. Det er bare sinnsforvirrethet i ren form.

 

Anonymous poster hash: d1cb2...fb5

 

Det er vel svært lite i den æreskulturen som faktisk har noe med ære å gjøre...

 

Anonymous poster hash: 1d619...6bc

Skrevet

Dette er mitt verste mareritt.. Har faktisk tenkt tanken: "hva hvis barnehagen til barna mine blir utsatt for et terrorangrep".

Disse svina burde fått forvaringsdom bare for uttalelsen. Anonymous poster hash: c0259...3c0

enig

 

Anonymous poster hash: e9a68...7e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...