Gå til innhold

Sopp i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er gravid og har fått underlivssopp... Føler meg rett og slett ekkel, og syns det er flaut. Så nå skal jeg kjøpe behandling på nett. 

Hva brukte du når du hadde det? Pevaryl (hvilken av de, det er to forskjellige), Canesten eller Diflucan? Jeg lurer litt på Diflucan siden det er en pille man tar bare, og ikke alle de stikkpillene og kremene... 

Anonymous poster hash: ec92b...188
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nå at Diflucan ikke bør tas når man er gravid, så da utelukker vi den... 

HI

Skrevet

Diflucan får du ikke kjøpt på nett, den må man ha resept på.

Canesten fungerer ikke på meg, jeg bruker derfor pevaryl. Men du burde kjøpe i butikk i dag. Jo lenger du går ubehandlet, jo vanskeligere er det å bli kvitt det.

Anonymous poster hash: ae787...4a8

Skrevet

Beklager avsporingen, men hvor få du kjøpe Diflucan på nett? :)

Sopp er no dritt!!

Mener at ved graviditet og Canesten så skal man ikke bruke applikatoren! Bruk krem morgen og kveld. Ligg med rompa bar og bruk bomullstruser om dagen. Og selvsagt ikke såpe!

Lykke til :P

Anonymous poster hash: fd8e9...06e

Skrevet

Beklager avsporingen, men hvor få du kjøpe Diflucan på nett? :)

Sopp er no dritt!!

Mener at ved graviditet og Canesten så skal man ikke bruke applikatoren! Bruk krem morgen og kveld. Ligg med rompa bar og bruk bomullstruser om dagen. Og selvsagt ikke såpe!

Lykke til :P

Anonymous poster hash: fd8e9...06e

http://www.apotek1.no/produkter/diflucan-150mg-kapsel-1stk-164479p

Ser ut for meg som man får kjøpt det her hvertfall :)

Om det er noe dritt eller!! Fysj! Også så grusom man føler seg, som om man ikke føler seg grusom nok fra før av  når man er gravid liksom  :danse: 

HI

Skrevet

Hadde tatt meg en tur på apoteket. Det er ikke flaut, og de på apoteket kan hjelpe deg. Skikkelig plagsomt da.!

Anonymous poster hash: 72e77...477
Skrevet

Er Diflucan et like godt alternativ som Pevaryl? Noen som vet?

HI

Skrevet

Canesten kombipakke med krem og vaginal tablett. Når du er gravid skal du ikke bruke innføringshylsen, men stappe tabletten oppi med fingeren.

Det er overhodet ikke flaut, kom deg på apoteket i dag så du får begynt behandling med en gang, det kan bli utrolig mye verre på de to-tre dagene det tar å få det i posten.

Anonymous poster hash: f818a...bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...