Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Pga den ene foten peker litt innover, begge egentlig, men meste den venstre, noe som gjør at hun snubler en del, spesielt om hun har på seg sko. Noen som har vært borti dette før? Håper virkelig det er noe som går seg til med tiden og at fysio kan gjøre noe med det Anonymous poster hash: f99b9...c5e
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Lillesøsteren min hadde det da hun var liten. Vi måtte massere og tøye foten husker jeg, også måtte den bandasjeres på en bestemt måte et visst antall timer i døgnet. Jeg var 15 år da hun ble født så det er en stund siden dette og jeg huser ikke hvor mye jobb det faktisk var, men det gikk seg helt greit til. Hun var mye yngre enn 15 mnd da hun startet behandling da, foten hennes pekte innover helt fra hun ble født. Anonymous poster hash: 1570c...bfd
TanteTroll Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Pga den ene foten peker litt innover, begge egentlig, men meste den venstre, noe som gjør at hun snubler en del, spesielt om hun har på seg sko. Noen som har vært borti dette før? Håper virkelig det er noe som går seg til med tiden og at fysio kan gjøre noe med det Anonymous poster hash: f99b9...c5e Lillesøster ble henvist til fysio på 5 mnd kontrollen for det samme. Vi har fått tøyeøvelser. Det er bare 3 uker siden vi begynte med øvelser, så jeg kan naturlig nok ikke fortelle seg noe resultat enda. Vi skal tilbake til kontroll om ikke så kenge, så hvis du vil sende meg en pm, kan jeg fortelle deg hvordan det går.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Jeg er 33 år og har det ennå, ingen leger ol brydde seg når jeg var unge. "Det går over" sa de til foreldrene mine. Høyre foten (som det var minst vridning i) har rettet seg ut og den venstre noe, men den er ennå godt synlig vridd. Jeg snublet masse som barn men har sluttet med det for en del år siden, kanskje fordi det har rettet seg noe. Jeg kan ikke gå på ski, for da må foten rettes ut, for det gjør vondt i lengden. Men jeg klarer meg fint uten å gå på ski Ellers så merker jeg det ikke, glemmer av det. Bra at dere får hjelp, håper det vil gå bra! Anonymous poster hash: e8e47...7f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå