Gå til innhold

Billån ... er det verdt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en bil som begynner å dra på åra. Den er ok å se, men problemet er at den ikke er til å stole på. Tør ikke å sette ut på langtur, den har stoppet to ganger før og mer unger er ikke det så kult..

Enten må vi satse på å ha den bilen i noen år til å håpe på at det går bra, eller ny bil. Og da vil vi ha en skikkelig bil for en gangs skyld. Med nybilgaranti og som man kan ta en bilferie i Sverige uten at man er nervøs for at den stopper hele tiden..

MEN et billån på ca 3000,- i mnd frister ikke .. hva ville dere valgt?

Anonymous poster hash: 80fb2...eca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke fikse det som gjør at den er upålitetlig da? Om det er noe som koster like mye som en nye bil neste ner det jo ikke verdt det. Men billån er noe dritt, var en drøm uten det. 

Anonymous poster hash: 473f2...05c
Skrevet

Jeg ville kjøpt en 2 år gammel bil, da har dere nybilgarantien i enda 2 år (de fleste biler har minst 4 års nybilgaranti) men dere slipper det største verditapet på bilen som jo er første til andre året.

Jeg tenker på billån som noe en bare må ha, jeg nekter å kjøre rundt i en utrygg gammel bil. Bil må vi ha, så det er en utgift vi bare må ha med i budsjettet. Vi betaler 2000 kr i måneden på billånet vi har nå.

Anonymous poster hash: f9e66...9e9
Skrevet

For meg er det en selvfølge.om enn har barn skal man ha en trafikksikker bil og det koster.

Skrevet

For meg er det en selvfølge.om enn har barn skal man ha en trafikksikker bil og det koster.

Enig. Viktig med en kollisjonssikker bil av nyere dato.

Anonymous poster hash: 37445...c0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...