Gå til innhold

Gladehjem innrømmer....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren til barnet har vært hjemme i pappaperm i 3 mnd. Det vil jo si at hun ikke er i jobb når hun ikke er i mammaperm? For da kunne jo ikke begge vært hjemme samtidig? Merkelig..... Med alt hun kjøper og legger ut om på bloggen så virker det veldig rart at hun har råd til alt dette.. Vet jeg virker veldig surmaga, men syns det var veldig rart at hun skriver dette ang pappaperm på bloggen. Er ikke det en innrømmelse om at hun egentlig ikke jobber? Hun vil jo aldri skrive om hva hun gjør til vanlig. Bare at hun før det til å virke som at hun driver interiørbutikk. Skjønner meg ikke helt på henne jeg.....

 

Anonymous poster hash: 3b22e...7af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde å blogge var en jobb for noen, jeg?!

 

Anonymous poster hash: 8a784...6f5

Skrevet

Aner ikke hvem Gladehjem er, bryr meg vel heller ikke... MEN jeg var også hjemme når pappa'n hadde permisjon! Kjenner flere som har gjort d :)

 

Spiller d noen rolle HVA hun gjør da? Kan da ikke være vanskelig å finne ut om hun har butikk? D er enten eller!

Kan være hun tjener gode penger på bloggen også? Har skjønt at mange tjener store penger der.. :P

 

Anonymous poster hash: 4487a...0bc

Skrevet

...og uten å ha lest bloggen: "innrømmer"?? D er jo på en måte å si man har løyet..?..

Hun forteller vel bare?

 

Anonymous poster hash: 4487a...0bc

Skrevet (endret)

Hun tjener vel noe på bloggen samt at hun får nok både hjelpestønad fra nav og omsorgslønn fra kommunen pga eldste datterens sykdomer. Og når nye samboeren jobber så klarer de seg nok helt fint om hun ikke jobber utover bloggen :)

Endret av Kanutten83❤♂07+ ♂10+♀13❤
Skrevet

BABYBOOM

25 søndag jan 2015

Posted by inececilie in HVERDAG ≈ 1 kommentar

Da var det endelig helg igjen., jippijay! Denne helgen har jeg koset meg max, det har skjedd en endring i livet mitt, etter fem mnd siden jeg flyttet hit – så har jeg kommen meg inn i en koselig barselgruppe og fått meg nye bekjentskaper og venner! Det er så koselig, og jeg er så glad for at jeg har klart å tatt det steget og kommet så langt, det neste steget blir å få kommet seg i en jobb, når tiden er inne for det.

 

Ser ikke ut som hun har noen jobb akkurat nå nei.

 

Anonymous poster hash: 0b9f5...97f

Skrevet

Lever vel på nav og kredittlån... :s



Anonymous poster hash: f4ef3...631
Skrevet

BABYBOOM

25 søndag jan 2015

Posted by inececilie in HVERDAG ≈ 1 kommentar

Da var det endelig helg igjen., jippijay! Denne helgen har jeg koset meg max, det har skjedd en endring i livet mitt, etter fem mnd siden jeg flyttet hit – så har jeg kommen meg inn i en koselig barselgruppe og fått meg nye bekjentskaper og venner! Det er så koselig, og jeg er så glad for at jeg har klart å tatt det steget og kommet så langt, det neste steget blir å få kommet seg i en jobb, når tiden er inne for det.

 

Ser ikke ut som hun har noen jobb akkurat nå nei.

 

Anonymous poster hash: 0b9f5...97f

Kjenner ikke til denne "Gladehjem" eller bloggen hennes, men dersom hun ikke er i jobb elelr studerer, så har vel ikke pappaen krav på pappaperm heller eller har det skjedd endringer på det området de siste årene?

 

Anonymous poster hash: f0de4...b53

Skrevet

Nei, men i følge bloggen så har de vell flyttet for ikke så lenge siden, så da hadde hun sikkert jobb der de bodde før, og før hun fødte.

 

Anonymous poster hash: 0b9f5...97f

Skrevet

 

 

BABYBOOM

25 søndag jan 2015

Posted by inececilie in HVERDAG ≈ 1 kommentar

Da var det endelig helg igjen., jippijay! Denne helgen har jeg koset meg max, det har skjedd en endring i livet mitt, etter fem mnd siden jeg flyttet hit – så har jeg kommen meg inn i en koselig barselgruppe og fått meg nye bekjentskaper og venner! Det er så koselig, og jeg er så glad for at jeg har klart å tatt det steget og kommet så langt, det neste steget blir å få kommet seg i en jobb, når tiden er inne for det.

 

Ser ikke ut som hun har noen jobb akkurat nå nei.

 

Anonymous poster hash: 0b9f5...97f

Kjenner ikke til denne "Gladehjem" eller bloggen hennes, men dersom hun ikke er i jobb elelr studerer, så har vel ikke pappaen krav på pappaperm heller eller har det skjedd endringer på det området de siste årene?

 

Anonymous poster hash: f0de4...b53

Er det sånn det fungerer? Jeg var hjemme samtidig med at pappan hadde perm, både i 2010 og 2013. Ingen som sa noe på det.

 

 

Anonymous poster hash: 56033...644

Skrevet

Når pappaen har sine uker kan mor være hjemme hvis hun vil de,men når mor eller far tar av de felles ukene må den andre ut i jobb eller studere.

Skrevet

Når pappaen har sine uker kan mor være hjemme hvis hun vil de,men når mor eller far tar av de felles ukene må den andre ut i jobb eller studere.

Joda, det er greit, men dersom mor ikke har opptjent seg rett til foreldrepenger fordi hun ikke har vært i jobb før fødselen har vel ikke far rett på permisjon. Som sagt aner jeg ikke noe om denne "Gladehjem" eller situasjonen henner, bare sånn generelt. Fikk inntrykk av at hun ikke hadde vært i jobb når jeg leste svarene her bare.

 

Anonymous poster hash: f0de4...b53

Skrevet

Ufør, kanskje?

 

Anonymous poster hash: 0d0ad...8ed

Skrevet

Hun får ikke levd på nav mens hun er gift med mannen nei. Med mindre hun er ufør og da har hun grunn til det. Men siden hun sier neste steg er å komme i jobb er hun jo ikke det. Hun får nok hjelpestønad pga datteren evt. Tjener på bloggen. Barnetrygd og engangsstønad / kontantstøtte. Er penger alt det der og.

 

Anonymous poster hash: fd2a7...202

Skrevet

Hun skriver jo at mora skal være sammen med henne nå som samboeren skal jobbe, så noe må det jo være med henne.

 

Anonymous poster hash: 0d0ad...8ed

Skrevet

 

 

Når pappaen har sine uker kan mor være hjemme hvis hun vil de,men når mor eller far tar av de felles ukene må den andre ut i jobb eller studere.

Joda, det er greit, men dersom mor ikke har opptjent seg rett til foreldrepenger fordi hun ikke har vært i jobb før fødselen har vel ikke far rett på permisjon. Som sagt aner jeg ikke noe om denne "Gladehjem" eller situasjonen henner, bare sånn generelt. Fikk inntrykk av at hun ikke hadde vært i jobb når jeg leste svarene her bare.

 

Anonymous poster hash: f0de4...b53

 

Far opparbeider sin egen rett til permisjonspenger nå, basert på sin egen lønn.

 

Anonymous poster hash: 82d62...314

Skrevet

Og bare så det er nevnt.... Så har hun hermet etter Villapaprika igjen 😂😂 kjøpt likt kjøkkenhåndkle og grillvott 😂😂 gleder meg til å se hennes flaske til å skjule Zaloflaska 😂😂

 

Tragisk 🙈

 

Anonymous poster hash: 1ad34...9b9

Skrevet

Gisp! For en skandale!

 

Hadde HI hatt et par skrivefeil til ville jeg ha mistenkt at Villa Paprika er HI..

 

Anonymous poster hash: bdf08...48d

Skrevet

Hun har en egen leilighet hun leier ut, også er jo huset de bor i nå arvet . Så når man ikke har dyre lån eller husleie kommer det fort ganske mye inn



Anonymous poster hash: 1c726...978
Skrevet

Herregud, så dere spekulerer i andres liv!

Skrevet

Hun kan være sykemeldt....

 



Anonymous poster hash: 73360...2e9
Skrevet

 

 

Når pappaen har sine uker kan mor være hjemme hvis hun vil de,men når mor eller far tar av de felles ukene må den andre ut i jobb eller studere.

Joda, det er greit, men dersom mor ikke har opptjent seg rett til foreldrepenger fordi hun ikke har vært i jobb før fødselen har vel ikke far rett på permisjon. Som sagt aner jeg ikke noe om denne "Gladehjem" eller situasjonen henner, bare sånn generelt. Fikk inntrykk av at hun ikke hadde vært i jobb når jeg leste svarene her bare.

 

Anonymous poster hash: f0de4...b53

 

Far opparbeider sin egen rett til permisjonspenger nå, basert på sin egen lønn.

 

Anonymous poster hash: 82d62...314

 

Ok, da er vel det endret siden vi fikk førstemann for 10 år siden mens jeg var student og ikke opptjente meg rett til fødselspenger. Da fikk heller ikke pappaen rett til det.

 

Anonymous poster hash: f0de4...b53

Skrevet

 

 

 

 

Når pappaen har sine uker kan mor være hjemme hvis hun vil de,men når mor eller far tar av de felles ukene må den andre ut i jobb eller studere.

Joda, det er greit, men dersom mor ikke har opptjent seg rett til foreldrepenger fordi hun ikke har vært i jobb før fødselen har vel ikke far rett på permisjon. Som sagt aner jeg ikke noe om denne "Gladehjem" eller situasjonen henner, bare sånn generelt. Fikk inntrykk av at hun ikke hadde vært i jobb når jeg leste svarene her bare.

 

Anonymous poster hash: f0de4...b53

Far opparbeider sin egen rett til permisjonspenger nå, basert på sin egen lønn.

 

Anonymous poster hash: 82d62...314

Ok, da er vel det endret siden vi fikk førstemann for 10 år siden mens jeg var student og ikke opptjente meg rett til fødselspenger. Da fikk heller ikke pappaen rett til det.

 

Anonymous poster hash: f0de4...b53

Samme regler for to-tre år siden også.. Jeg var student og pappaen mistet rett på pappaperm.. Er dette noe nytt for året? Fjoråret?

Skrevet

Eh???? Man kan vel ta ulønnet perm når pappa har sin pappaperm!??!?!

 

Anonymous poster hash: 37218...e85

Skrevet

Kreditt kort lenge leve, helt til hun inkasso brevene kommer 😃

 

Anonymous poster hash: 6bed8...943

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...