Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Forsøkte å selge en Reima parkdress rimelig i fjor.. Fikk etter lange tider solgt den. Og den var brukt 3 ganger, og kjempefin! Vits i å legge ut polarn o pyret og stormberg parkdress for salg til en billig penge? Anonymous poster hash: c98b8...5e1
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Slikt kjøper jeg mye av over kjøp/salg sider på facebook, og der går de fort ser jeg. Legger du det ut flere plasser? Anonymous poster hash: 93833...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå