Gå til innhold

Lett å skjule graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til svigers i helga og overnatte siden det er kronglete for oss å dra dit. Jeg har litt lyst til at vi forteller om graviditeten, men det er veldig tidlig enda, så litt usikker.. Har ingen mage enda! Når fortalte dere svigers?

Forrige gang fortalte vi 5-7 uker på veg, via tlf. Denne gangen vil vi gjøre litt ut av det, men burde vi vente til uke 12?

Anonymous poster hash: 69153...138

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forresten ingen vane for å drikke alkohol med dem, men må ta noen medisiner som gjør at vi trenger litt.. Uvanlige ting fra kjøkkenet. Kl 05 om morgenen og sånn. De tror vel det har rabla for oss :P

Skrevet

Er det mulig å snike de tingene fra kjøkkenet opp før dere legger dere? Eller må det være i kjøleskap?

Er dere ofte hos svigers, så ville jeg ikke sagt noe, er det sånn at dere bare er der en gang i blant, så hadde jeg kanskje gjort noe utav det. Tatt på storesøsken en tskjorte med at de blir støresøsken kanskje, og se hvor lenge det er før de ser den.. :P Pakket inn en body.. ett eller annet morsomt. :)

Anonymous poster hash: 599fe...ce6
Skrevet

Ta med det du trenger fra eget kjøkken

Anonymous poster hash: 475a4...5ff

Skrevet

Medisiner som krever uvanlige ting fra kjøkkenet kl 05??? Hørtes spennende ut 😂

Fortell når dere føler for det selv!

Anonymous poster hash: 652b9...2cf

Skrevet

Er det mulig å snike de tingene fra kjøkkenet opp før dere legger dere? Eller må det være i kjøleskap?  Er dere ofte hos svigers, så ville jeg ikke sagt noe, er det sånn at dere bare er der en gang i blant, så hadde jeg kanskje gjort noe utav det. Tatt på storesøsken en tskjorte med at de blir støresøsken kanskje, og se hvor lenge det er før de ser den.. :P Pakket inn en body.. ett eller annet morsomt. :)Anonymous poster hash: 599fe...ce6

Hehe, nei, det er det vi ikke kan siden det må være i fryseren :) "hva skal dere med Xx nå midt på natta??". Svigermor sover nemlig ofte i stua (vi opptar gjesterommet) fordi svigerfar snorker som et uvær, og man må gjennom stua for å komme inn på kjøkkenet. Hva kan unnskyldningen være liksom..finner sikkert på noe, men hun merker vel at det er noe rart? :P

Jeg tenkte å ta på en sånn tskjorte ja, eller pakke inn en babybok eller noen babysokker :) :) men lar mannen bestemme når han vil si det, tror han føler det er viktig at det er på rett tidspunkt.

Vi er der kanskje 1 gang i mnd, eller hver 2. mnd :)

Skrevet

Ta med det du trenger fra eget kjøkkenAnonymous poster hash: 475a4...5ff

Det må være i fryseren!

Medisiner som krever uvanlige ting fra kjøkkenet kl 05??? Hørtes spennende ut

Fortell når dere føler for det selv! Anonymous poster hash: 652b9...2cf

Ja, haha, det er ikke så mystisk som det virker som, men allikevel en rar ting å trenge kl 05 i helgen :P (må ta medisinene til faste tidspunkt).

Skrevet

Det må være i fryseren!

Medisiner som krever uvanlige ting fra kjøkkenet kl 05??? Hørtes spennende ut

Fortell når dere føler for det selv! Anonymous poster hash: 652b9...2cf

Ja, haha, det er ikke så mystisk som det virker som, men allikevel en rar ting å trenge kl 05 i helgen :P (må ta medisinene til faste tidspunkt).

Da er vel sjangsen stor for at hun kan finne medisinene dine i fryseren

Anonymous poster hash: 399e7...2a9

Skrevet

Det må være i fryseren!  

Medisiner som krever uvanlige ting fra kjøkkenet kl 05??? Hørtes spennende utFortell når dere føler for det selv! Anonymous poster hash: 652b9...2cf

Ja, haha, det er ikke så mystisk som det virker som, men allikevel en rar ting å trenge kl 05 i helgen :P (må ta medisinene til faste tidspunkt).Anonymous poster hash: 69153...138

Da er vel sjangsen stor for at hun kan finne medisinene dine i fryseren Anonymous poster hash: 399e7...2a9
Det er ikke medisinen som skal der, bare et hjelpemiddel :) normalt å ha i husholdningen (og i fryseren), men ikke så normalt å trenge midt på natta, når man attpåtil gjerne sover til 10.

Skrevet

Håper du bare kan fortelle hva det er du gjemmer i fryseren så vi slipper å spekulere mer 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...