Gå til innhold

Noen som har tipset noen anonymt om utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang tipset noen anonymt om at partneren er utro? Hvordan gjorde du det? Og hva var motivasjonen for å formidle beskjeden?

Anonymous poster hash: 2a5e1...971

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gjort det, har aldri vært i en situasjon hvor jeg har vurdert det. Men jeg vil si at skal man tipse noen bør man gjøre det helt åpent overfor den man tipser. Ellers vil det ligge noe useriøst og usikkert over tipset. Hvis det ikke er noen bevis der, hvordan kan man da stole på noen som helst? Enten det er den anonyme tipseren eller mannen sin etter å ha fått sådd en kime til tvil? 

Jeg mener at oppdager man noe sånt bør man være så grei og hederlig at man sier i fra til den bedratte. Åpent.

Skrevet

Jeg skreiv et brev og la i postkassen! Var anonym. Var faktisk en av mine beste venner som var utro mot kjæresten, ho festa alltid og var utro med en spesiell type. Kjæresten hennes trivdes best hjemme med datteren deres, og han var verdens snilleste. Jeg syns han fortjente å vite om det. Dem er fortsatt sammen, og ho vet ikke at det var jeg som skrev det brevet, ho har snakka om det og inrømmet utroskap til oss jentene, og at dem har ordna opp i det. Ho juger og juger, så gud veit hva ho har sagt til samboern sin....

Skrevet

Nei, jeg blander meg ikke borti noens privatliv sånn. Hadde det vært ei venninne eller familie så hadde jeg sagt det, men ikke anonymt.

Anonymous poster hash: 9c393...f78
Skrevet

Jeg skreiv et brev og la i postkassen! Var anonym. Var faktisk en av mine beste venner som var utro mot kjæresten, ho festa alltid og var utro med en spesiell type. Kjæresten hennes trivdes best hjemme med datteren deres, og han var verdens snilleste. Jeg syns han fortjente å vite om det. Dem er fortsatt sammen, og ho vet ikke at det var jeg som skrev det brevet, ho har snakka om det og inrømmet utroskap til oss jentene, og at dem har ordna opp i det. Ho juger og juger, så gud veit hva ho har sagt til samboern sin....

Synes ikke du kan kalle henne "beste-venninne" når du samtidig snakker slik om henne. Greit at du mener samboeren fortjente å vite det, men mener likevel at det er noen venninnekoder på samme måten som mannfolk har sine kompis-koder.

Anonymous poster hash: 9c393...f78

Skrevet

Jeg var også utro mot "verdens snilleste mann". Utad fikk han det til å se ut som at han var en superpappa, super kjæreste osv. Mine beste venninner snakket alltid om at jeg virkelig hadde funnet drømmemannen. De tok alltid hans parti. Greien var at han slett ikke var noen av delene innenfor husets fire vegger... Ikke greit å være utro altså, men det var min ferie fra helVete. Og det var det som fikk meg til å kvinne meg opp til å gå fra han.

Anonymous poster hash: 65730...700

Skrevet

Er det ikke bedre å si fra til den som er utro om hva du vet, så kanskje vedkommende selv tar på seg ansvaret og forteller det til kjæresten sin? Det tror jeg at jeg hadde vurdert hvis jeg havnet i en slik situasjon. 

Anonymous poster hash: 32d8a...86b
Skrevet

Er det ikke bedre å si fra til den som er utro om hva du vet, så kanskje vedkommende selv tar på seg ansvaret og forteller det til kjæresten sin? Det tror jeg at jeg hadde vurdert hvis jeg havnet i en slik situasjon. 

Anonymous poster hash: 32d8a...86b

Du er så naiv altså... De fleste som er utro forteller ikke det til partneren i frykt for å bli dumpet. Da får de tid til å tenke ut en teori om hvordan fremstille "tipseren" som løgner i tilfelle hun sladrer.

Anonymous poster hash: 8e1e1...a5e

Skrevet

Venninnen min fikk et anonymt tips per sms. Nummeret var kjøpt i en annen sitt navn og hun fant aldri ut hvem som sendte den. Meldingen fikk ikke mannen til å innrømme utroskapen, han nektet plent og mente dette var plantet av noen som ikke ville han godt.

Anonymous poster hash: 2a5e1...971
Skrevet

Nei, kan ikke komme på en grunn i verden til å gjøre det.

Hadde mannen min vært utro hadde ikke jeg villet vite om det, og ihvertfall ikke fra en "anonym tipser".

Anonymous poster hash: 6561d...84e
Skrevet

Nei- men har fått en venn til å fortelle det selv og fortalt det til min beste venninne. Dessverre ble hun og han fortsetter enda.

Skrevet

Kjenner en som fikk et brev i posten om mannens utroskap.

Han hadde vært utro med damen som hadde skrevet brevet. Dette skjedde når samboeren var gravid med barn nr 2.

Hun som skrev brevet kjenner jeg også til. Hun er klin gal i hodet! Skrev lange avhandlinger på fb om denne flotte mannen hun snart skulle bli sammen med! Og at sønnen hennes gledet seg til å få en halvbror!! Og når forholdet deres ble avslørt skulle hun sprette champisen! Hun viste villig frem skrubbsårene som hun hadde på knærene etter at de traff hverandre i en skog for en kjappis.

Vemmelige kvinnemenneske!

Like etter dette fikk han og samboerens sitt barn nr 2, og de er fortsatt sammen! Jeg hadde klint han på dør, men det er meg.. :)

Anonymous poster hash: da43c...d31

Skrevet

Nei det kunne aldri falt meg inn og gjøre noe slikt anonymt, skal vell mye til for at jeg blander meg inn i andres forhold i utgangspunktet. 

Hadde jeg fått en anonym melding/ brev om at min mann var utro så hadde jeg ledd :)

Skrevet

Skal du først tipse, så ville jeg ha tipset om et sted og tidspunkt mannen/kona kunne fersket partneren når han/hun påsto at han/hun skulle noe annet. Så er det opp til vedkommede selv å sjekke opp og få bevis. Et tips som kommer i postkassa uten beviser skaper bare uroligheter. 

Anonymous poster hash: 0c087...712
Skrevet

Kjenner en som fikk et brev i posten om mannens utroskap.

Han hadde vært utro med damen som hadde skrevet brevet. Dette skjedde når samboeren var gravid med barn nr 2.

Hun som skrev brevet kjenner jeg også til. Hun er klin gal i hodet! Skrev lange avhandlinger på fb om denne flotte mannen hun snart skulle bli sammen med! Og at sønnen hennes gledet seg til å få en halvbror!! Og når forholdet deres ble avslørt skulle hun sprette champisen! Hun viste villig frem skrubbsårene som hun hadde på knærene etter at de traff hverandre i en skog for en kjappis.

Vemmelige kvinnemenneske!

Like etter dette fikk han og samboerens sitt barn nr 2, og de er fortsatt sammen! Jeg hadde klint han på dør, men det er meg.. :)

Anonymous poster hash: da43c...d31

Hvem faen er det som blir hos en mann som drar ut i skauen og knuller ei gærn dame?!?!?!

Anonymous poster hash: 75e2b...55e

Skrevet

Skulle ønske noen tipset meg.

Anonymous poster hash: e7914...d6c

Skrevet

Meg og:;

Anonymous poster hash: 0dc5f...3fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...