Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Hadde ikke trodd jeg skulle bli det igjen etter at det ble slutt med meg og exen i fjor. Føler meg som en viril fjortis, og bare svever på en rosa sky om dagen Deilig ass!!!! Sorry, dette er sikkert ikke interessant for noen! Men kunne liksom ikke legge det på FB og måtte få ut litt gleeeeede <3 Anonymous poster hash: 92011...74a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå