Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Og har erfaringer å dele? Destinasjon USA, periode 1-2 år. Ungene er 12 og 14 år når vi reiser. Noen som angret i ettertid, evt. hvorfor? Anonymous poster hash: f62b8...b43
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Har bodd snart 3 år i Tyrkia, min sønn er nå 13 år. Det har vært en helt fantastisk opplevelse, det eneste jeg gruer meg til er at vi til høsten skal tilbake til Norge. Anonymous poster hash: d1421...44e
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Ja, det har jeg, men det var til mitt hjemland, så det er litt annerledes. Tanken er dessuten at det er permanent, Norge flytter jeg nok aldri tilbake til. Har derimot erfaring med flytting i egen barndom. Jeg synes det var kjipt, men så ble jeg også flyttet mye og mot min egen vilje. Det er noe helt annet hvis barna har lyst og er åpne for å flytte. Jo eldre en er, jo tøffere er det å tilpasse seg sosialt, men jeg hadde ikke bekymret meg. Språket kommer fort, og det arrangeres masse fritidsaktiviteter (flere former for sport, teater etc.) i regi av amerikanske skoler. Det vil nok hjelpe barna i å finne sin plass og få venner. Bodde noen år i USA i min egen barndom, og jeg har ingenting negativt å si om det (annet enn at det alltid var kjipt å flytte når man trivdes, hadde fått venner og alt det der, men det overlever man). Anonymous poster hash: cb380...451
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå