Gå til innhold

Dere som er god på kvinnelist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mann som kunne stilt som kandidat til verdens lateste mann. Han er flink til å studere, det skal han ha og han lager iblant middag, men alt annet er han et troll på. Det er kun jeg som gjør husarbeid, jeg har sluttet å be om hjelp for han blir sur og hvis han gjør det så klager han på at jeg er så treig for dette gikk jo såååå fort. Jeg tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger han har levert/hentet i barnehagen. Sist gang er iallefall 6+ måneder siden. Det er jeg som legger, mater, følger opp med fritidssysler osv osv. Jeg tror egentlig ikke han bidrar med noe hjemme bortsett fra å ta med seg søpla en gang i blant og litt middag.

Jeg kjenner at i dag har begeret blitt "litt" for fullt. Spurte om han kunne levere i barnehagen for jeg skal ut på en liten reise så det blir veldig stress for meg på morgenen. Nei, det gadd han ikke og det ble så mye styr med å kjøre att å frem pluss at han måtte kjøre hjem igjen med bilen pga han må betale da for parkering - det koster 30 kroner å la bilen stå utenfor et helt døgn! Jeg er bare så luta-luta lei! 

Hjelp meg dere som er gode på kvinnelist! Jeg begynner å bli desperat! :(

Anonymous poster hash: e2492...4b6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinnelist? Her trenger du bare stahet og strenghet. Be ham klappe igjen sutrehullet og bidra i farsrollen sin som en mann og kjør ungene dit de skal uansett hvor mye styr det ble for HAM og be ham vurdere hvor mye styr det er for deg å hele tiden holde på sånn her og i tillegg ha en voksen unge - HAM! Og så legger du 30 kroner foran ham som det var ukelønna og går.

Skrevet

Kvinnelist? Her trenger du bare stahet og strenghet. Be ham klappe igjen sutrehullet og bidra i farsrollen sin som en mann og kjør ungene dit de skal uansett hvor mye styr det ble for HAM og be ham vurdere hvor mye styr det er for deg å hele tiden holde på sånn her og i tillegg ha en voksen unge - HAM! Og så legger du 30 kroner foran ham som det var ukelønna og går.

Takk for svar! :)

Du har nok rett, jeg må vell "oppdra" ham for svigermor har gjort en dårlig jobb.. Jeg tror jammen meg jeg skal "betale" ham for å parkere utenfor også hiver jeg det på fellesbudsjettet! 

HI

Anonymous poster hash: e2492...4b6

Skrevet

Hardt mot hardt er nok eneste som vil hjelpe.

Lister over hva du gjør av felles ting i hjemmet i løpet av uken - og hva han gjør.

Hvor mye tid bruker du på dette, og hvor mye tid bruker han.

Er det felles barn så har han selvfølgelig like mye ansvar for barnet som det du har.

Om du jobber og han har et tøft studie med ekstra stor arbeidsmengde, så synes jeg det er greit at du gjør noe mer enn ham, men ikke alt. Han har ansvar for fellesskapet også!

Virker som om han er 12 år, ikke i nærheten av voksen i hvert fall!

Gidder han ikke levere i barnehagen i morgen - vel, da får han passe barnet hjemme. Hans valg.

Anonymous poster hash: e3ea5...209

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...