Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 For et trist program! Jeg og tidligere samboer har ettbarnspolitikken sammen og har det konfliktfylt, bare ikke i like stor grad. Ble virkelig trist inni meg når jeg så programmet, at voksne ikke tar hensyn til barna sine! Trist at far nekter mor samvær, men leste at denne dama tok barna med til Norge fra Sverige uten hans tillatelse, det er jo ikke lov i Norge - regner med det er samme regler der. Virkelig leit at barn skal bli skadelidende på den måten Anonymous poster hash: 02254...e83
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Et barn* autokorrekt Anonymous poster hash: 02254...e83
Monica Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Veldig trist program ja. Og i de forskjellige sakene, vet man jo ikke hvem som har rett. Jeg har selv 2 barn med min ex mann, og der har det vært mye konflikt. Det startet med at han forsvant i 6 mnd, vi fikk ikke tak i han, største barnet skrev flere mail og. Barna var jo så lei seg, og ville jo bare til pappa. Hans historie var at jeg nektet han å se barna. Og sånn har han fortsatt i alle år, inn og ut av livet deres, blitt gradvis mer stabilt, men ikke helt stabilt. Har han og jeg en konflikt, så drar han barna inn i det. For barna sin skyld har jeg aldri pratet stygt om far, selv om han har gjort mye ille mot meg. For det er en konflikt mellom han og meg, barna skal slippe den konflikten. Men jeg får vel være glad for at ingen av oss er så gærne, at vi stikker av med barna. Og konfliktnivået vårt ser ut til å gå ned med tiden, og stabiliteten på samvær litt bedre, så jeg får vel bare håpe på at det blir bedre og bedre. Så får barna et godt forhold til sin far og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå