Gå til innhold

Fine gutten til mamman sin :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har toåringen min bygget legohus med pappan sin  :hjerte:  :babygutt:  :kose:

Elsker deg kjempehøyt flinke gutten min :):):)



Anonymous poster hash: 0cb75...ba4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow!

 

Anonymous poster hash: a0df5...4f2

Skrevet

Han sønnen din er mye her inne å leser eller?

 

Anonymous poster hash: 06cbe...d19

Skrevet

Han sønnen din er mye her inne å leser eller?

 

Anonymous poster hash: 06cbe...d19

 

Føler for å skryte litt :) 

 

Anonymous poster hash: 0cb75...ba4

Skrevet

Jesus!

 

Anonymous poster hash: eb183...3e7

Skrevet

Feil nettsted! Facebook er på den andre fanen. Dette er DiB ;)

Skrevet

Feil nettsted! Facebook er på den andre fanen. Dette er DiB ;)

Var meningen å poste begge steder. Null stress! :) :)

 

 

Anonymous poster hash: 0cb75...ba4

Skrevet

 

Feil nettsted! Facebook er på den andre fanen. Dette er DiB ;)

Var meningen å poste begge steder. Null stress! :) :)

 

 

Anonymous poster hash: 0cb75...ba4

Er han mye på facebook?

 

Hva med å si det til ungen i stedet? I gen andre som betviler at du elsker ungen...

 

Anonymous poster hash: 65f4c...470

Skrevet

 

Feil nettsted! Facebook er på den andre fanen. Dette er DiB ;)

Var meningen å poste begge steder. Null stress! :) :)

 

 

Anonymous poster hash: 0cb75...ba4

Så bra! Nå håper jeg at du har husket Twitter ;)

Skrevet

Er det mulig?

Si det til ungen din i stedet, blir for dumt å skrive her altså.... En ting er at du skryter av at han har laget legohus, men "elsker deg gutten min" osv, får du heller fortelle han selv!

 

Anonymous poster hash: 6a25f...1be

Skrevet

Dere er jo så lettlurte her på forumet!

Denne dama prøver jo bare å irritere.. Og personlig virker det som hun prøver å herme litt etter andre innlegg fra noen her..

Skrevet

Flott at du elsker ungen din, noe annet hadde vært bekymringsverdig, men seriøst :o ? Regner me du bare er ute etter å provosere!

 

Anonymous poster hash: 2d554...4b3

Skrevet

 

 

Han sønnen din er mye her inne å leser eller?

 

Anonymous poster hash: 06cbe...d19

Føler for å skryte litt :)

 

Anonymous poster hash: 0cb75...ba4

Skryt er koselig, det må du bare gjøre. Men jeg har aldri skjønt de som skriver ; "Jeg elsker deg gutten" på nettsteder, når det er helt klart at gutten din verken kan lese eller er på Dib.:)

Men å skryt av barna sine er jo bare koselig å lese:)

 

 

 

Anonymous poster hash: 06cbe...d19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...