Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 I dag har toåringen min bygget legohus med pappan sin Elsker deg kjempehøyt flinke gutten min :) Anonymous poster hash: 0cb75...ba4
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Wow! Anonymous poster hash: a0df5...4f2
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Han sønnen din er mye her inne å leser eller? Anonymous poster hash: 06cbe...d19
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Han sønnen din er mye her inne å leser eller? Anonymous poster hash: 06cbe...d19 Føler for å skryte litt Anonymous poster hash: 0cb75...ba4
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Jesus! Anonymous poster hash: eb183...3e7
MammantilNurket Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Feil nettsted! Facebook er på den andre fanen. Dette er DiB
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Feil nettsted! Facebook er på den andre fanen. Dette er DiB Var meningen å poste begge steder. Null stress! :) Anonymous poster hash: 0cb75...ba4
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #8 Skrevet 24. februar 2015 Feil nettsted! Facebook er på den andre fanen. Dette er DiB Var meningen å poste begge steder. Null stress! :) Anonymous poster hash: 0cb75...ba4 Er han mye på facebook? Hva med å si det til ungen i stedet? I gen andre som betviler at du elsker ungen... Anonymous poster hash: 65f4c...470
MammantilNurket Skrevet 24. februar 2015 #9 Skrevet 24. februar 2015 Feil nettsted! Facebook er på den andre fanen. Dette er DiB Var meningen å poste begge steder. Null stress! :) Anonymous poster hash: 0cb75...ba4 Så bra! Nå håper jeg at du har husket Twitter
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #10 Skrevet 24. februar 2015 Er det mulig? Si det til ungen din i stedet, blir for dumt å skrive her altså.... En ting er at du skryter av at han har laget legohus, men "elsker deg gutten min" osv, får du heller fortelle han selv! Anonymous poster hash: 6a25f...1be
Prøverpåentil Skrevet 24. februar 2015 #11 Skrevet 24. februar 2015 Dere er jo så lettlurte her på forumet! Denne dama prøver jo bare å irritere.. Og personlig virker det som hun prøver å herme litt etter andre innlegg fra noen her..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #12 Skrevet 24. februar 2015 Flott at du elsker ungen din, noe annet hadde vært bekymringsverdig, men seriøst ? Regner me du bare er ute etter å provosere! Anonymous poster hash: 2d554...4b3
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #13 Skrevet 24. februar 2015 Han sønnen din er mye her inne å leser eller? Anonymous poster hash: 06cbe...d19 Føler for å skryte litt Anonymous poster hash: 0cb75...ba4 Skryt er koselig, det må du bare gjøre. Men jeg har aldri skjønt de som skriver ; "Jeg elsker deg gutten" på nettsteder, når det er helt klart at gutten din verken kan lese eller er på Dib.Men å skryt av barna sine er jo bare koselig å lese:) Anonymous poster hash: 06cbe...d19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå