Gå til innhold

Er dette utroskap? Og er det greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg postet dette på riktig sted,jeg er ny her

Jeg og kjæresten har vært sammen i to år. Vi har vært venner i flere år før dette,uten at det var noe mer mellom oss.

Jeg har barn fra et tidligere forhold,han har ingen egne barn. Vi er mellom 35 og 40 år.

vi bor ca en time unna hverandre.

For ca et års tid siden fikk han en sms fra en venninne av seg,hvor hun spurte ham rett ut om hun hadde sjans på ham og om det kunne bli noe mer mellom de to. Det eneste han hadde fortalt meg om henne tidligere var at de helt tilfeldig hadde møttes utenfor et sykehus hvor begge var og besøkte noen i familien (hver sin familie) og at de snakket litt der og da og addet hverandre på Facebook. Ikke noe mer,ikke noe chatting eller møter.- sånn til info,de var en del av samme vennegjeng på vgs,gamle venner som møttes igjen altså.

Det er jo da litt rart at han skal få en sånn sms helt ut av det blå..

Jeg liker det ikke,men jeg sør gravd en del i ettertid. Det viser seg da at de har hatt mye kontakt.

De har vært ute og gått turer kveldstid(med hund). Han har passet hennes dyr mens hun var på ferie,hatt nøkkel og tilgang til leiligheten hennes.

De har vært ute og spist.

De var på fest sammen,hvor han påstår at telefonen hans skrudde seg av og at han ble full og glemte den på festen. Hun var så grei å passe på den for ham til dagen etter..

han var på vorspiel hos henne først,og gikk til og fra festen med henne.

han påstår at han sov hjemme..

Dette skjedde da for ca et år siden,men detaljene har jeg fått nå.

vond følelse i magen,han har jo løyet og skjult ting for meg..

Vi har snakket om å flytte sammen,men nå er jeg så usikker.

utroskap er virkelig ikke greit,men er det det dette er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er på tide med en snakk, hvis det er sånn som du sier at han går turer med henne og ikke er åpen til deg om det, så er det ikke helt bra og kan beregnes som utroskap. Ta en snakk med han du, så følger du magefølelsen din :)

Skrevet

Har pratet noe,men jo mer vi snakker,jo mer kommer frem.

Han fortalte ikke om all kontakten fordi han trodde jeg ikke ville like det, sa han for noen dager siden..

Det sier vel en del.:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...