Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Jeg har alle tegn på eggløsning selvom jeg bruker prevensjon 100% korrekt. Ca 14 dager ut i syklusen HVER mnd opplever jeg tykt gjennomsiktig slim, smerter i nedre del av magen og ømme bryster. Er det vanlig? Jeg har brukt prevensjon i 7 år, og har hatt sex jevnlig, samme partner. Er i et forhold. Hopper alltid av i svingen, da jeg er litt redd prevensjon skal svikte. Man skal jo ikke ha eggløsning på prevensjon. Er det bare en type falsk eggløsning? Noen som har erfaring eller noe som helst peiling på dette? Har brukt yasmin, loette og nuvaring Anonymous poster hash: 4b2a3...e38
<3 mine søte små<3 Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Med hormonspiral har en eggløsning, men spiralen hindrer egget å feste seg, dersom det evt skulle være befruktet. Fikk jeg vite av min lege. Hvordan det er med Yasmin er jeg usikker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå