Gå til innhold

Apropos Caroline Berg Eriksen og hennes forhold til sannheten;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom over dette intervjuet fra 2011. Der forteller hun om en sykehusinnleggelse p.g.a. nesten null matinntak i kombinasjon med hard trening. Hun idoliserte anorektiske kjendiser, skriver hun selv:

"«Jeg syntes hun var så flott, men på den tiden var hun jo veldig syk. Jeg opprettet til og med en slags dagbok på nett, som utelukkende dreide seg om lite mat og altfor tynne kjendiser. Det verste er at jeg kunne gå en hel dag på nesten tom mage, kanskje spiste jeg litt frukt.»"

Etter sykehusinnleggelsen flytter hun hjem til foreldrene, treffer Lars-Kristian, og "alle bekymringer forsvant".

Har hun ikke mottat noe behandling for spiseforstyrrelsen? 

Hun var innlagt i 2006, skriver hun. Hvordan i all verden kan hun hevde at det er leserne hennes som er skyld i at hun photoshoppa bildene sine, senest i 2014, om hun var alvorlig syk allerede i 2006?! Hun idoliserte anorektiske Hollywood-stjerner, og redigerte bildene sine slik selv.

Hvordan er dette lesernes skyld?

(http://www.kjendis.no/2011/06/27/kjendis/caroline_berg_eriksen/fotballfrue/lars-kristian_eriksen/blogg/17091334/)

Anonymous poster hash: 90964...5d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier som Elsa; Let it go!

Anonymous poster hash: 52b6d...ce4
Skrevet

Det er bra hun mener hun selv er bedre, men anoreksi forsvinner ikke av seg selv over natta. Bilderedigeringen hun ble tatt for beviste jo det da. Hun ville ikke se slank ut, men veldig mager..

Anonymous poster hash: d3501...90d

Skrevet

Spyr av dama. Og ikke minst ektemannen :P Falske mennesker tvert gjennom.

Anonymous poster hash: 616ca...4d4

Skrevet

Please Lars-Kristian, kan du snart slutte med disse fake innleggende hvor du forsøker å få oppmerksomhet rundt den gørrkjedelige, pinnetørre kona di??

Anonymous poster hash: 332a6...201

Skrevet

Tror du trenger behandling for din besettelse av cbe.

Mange av dere er jo mye verre.

Hun jukset på bilder, dere graver og graver etter dritt om henne. Sick...

Anonymous poster hash: 8251f...454

Skrevet

Spyr av dama. Og ikke minst ektemannen :P Falske mennesker tvert gjennom.

Anonymous poster hash: 616ca...4d4

Jeg misliker opplegget deres jeg også, men om hun fremdeles er syk, slik det virker som hun er,  kan man jo forstå at hun holder på sånn. 

Blant unge jenter er det flere som leser bloggen hennes enn som som leser aviser, og derfor er dette absolutt samfunnsrelevant.

Nå skal hun liksom bli personlig trener, og da burde hun helt klart ordne opp i egne problemer!

Anonymous poster hash: 90964...5d6

Skrevet

De snakker alltid sant.

PT Åge

Anonymous poster hash: 8f872...66b

Skrevet

Flott at LK sa hun aldri var syk, da! Da virker de hvertfdall troverdige! Not!

Anonymous poster hash: d3501...90d

Skrevet

Anoreksia er jo en alvorlig psykiatrisk diagnose.

Hele dama fremstår som riv ruskende gal i alt hun foretar seg, som en meget forstyrret person.

Håper helsestasjonen eller barnevernstjenesten er inne å ser til hva den vesle blir eksponert for av vrangforestillinger, humørsvingninger etc.

Hadde det vært snakk om at det var en rolig og avbalansert og tilstedeværende farsfigur i familien hadde det stilt seg annerledes, men han fremstår like virkelighetsfjern.

Har de ikke rutiner på å være ekstra involvert ved kjent psykiatri hos mor?

Anonymous poster hash: 32a17...de8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...