Gå til innhold

Småbarnstiden, jævlig slitsom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den minste av mine to er 11 mnd snart og nekter og sove på kveldene, ikke før 21-22. Sovet en og en halv time idag og siste gang var kl halv to, da ble hun tatt opp. Vêr ikke om det er tenner, vært grinete i hele dag. Men på kvelden bare lo hun i senga når vi la henne i 7 tiden første gang. Ga henne litt paracet, finner ikke dentinoxen... Ååh det blir vel bedre, men slitsomt når ungene ikke vil sove!

Anonymous poster hash: bf393...8f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og sånn har det vært en uke. Spist masse, tørr bleie +++

Skrevet

Da må du enten legge henne tidligere.. Før hun bikker overtrøtt, eller legge henne en gang til på dagen.. Eller kutte ned på dagsøvnen..

Anonymous poster hash: 13d16...13c
Skrevet

11 mnd ja... Du har maaaange år fremfor deg med dårlig søvnkvalitet.. Hilsen alenemor uten avlastning og full jobb... 😁

Anonymous poster hash: cb765...7a4

Skrevet

Kanskje hun er overtrøtt? Utviklingssprang, tenner eller begynnende sykdom?

Er så utrolig slitsomt når de ikke kan si hva det er, og alt blir ren gjetning. Min sov ikke en eneste natt gjennom før han var to år, og hadde mellom 10 og 15 oppvåkninger hver natt. Startet alltid dagen før kl 5. Ja, det er slitsomt! Ikke for å konkurrere om å ha det verst, men kanskje det er en trøst at andre har hatt det verre;) hold ut, det blir bedre :)

PS, nå må jeg dra han opp av sengen, han er fire år.

Anonymous poster hash: 28f30...a4d

Skrevet

Sikkert ikke latt henne få et eget soverom heller enda? ;) Om ikke vil jeg råde deg til det, fort! For de kommer aldri til å lære seg å sovne selv eller å sove skikkelig om de ikke får prøve det.

Anonymous poster hash: 902a5...dc6
Skrevet

Kutt ned til 1 dagsoving. Måtte gjøre det med alle mine tre på den alderen.

Anonymous poster hash: 1cbb3...754

Skrevet

Den minste av mine to er 11 mnd snart og nekter og sove på kveldene, ikke før 21-22. Sovet en og en halv time idag og siste gang var kl halv to, da ble hun tatt opp. Vêr ikke om det er tenner, vært grinete i hele dag. Men på kvelden bare lo hun i senga når vi la henne i 7 tiden første gang. Ga henne litt paracet, finner ikke dentinoxen... Ååh det blir vel bedre, men slitsomt når ungene ikke vil sove!

Du er alt for sen. Her ble Mini lagt 18.30 fra seks ukers alder, ALDRI vært et problem og nå legger han seg fortsatt før 19.00 og er 4.

Anonymous poster hash: 92c19...af6

Skrevet

Må forresten legge til at jeg ikke synes noe om hverken paracet eller dentinox til en baby som ler ved leggetid. Hun er ikke trøtt! Hun trenger åpenbart kun 1 dupp. Det kan da ikke komme som noen bombe siden det er relativt vanlig å gå ned til 1 dupp ved 1 års alder? Hvorfor gjør dere ikke noe med dagsøvnen før dere gir medisin???

Anonymous poster hash: 1cbb3...754

Skrevet

Mistenker at en tann er på vei. KAN jo hende det er derfor hun er grinete og ikke vil ligge på rygg o senga? Hovden nede ser det ut til og som sagt fant jeg ikke dentinoxen. Skal prøve kun en lur i morgen! Hun har eget soverom ja og fikk det som 6 mnding. Og til deg her oppe: jeg har selv vært alenemor til min eldste med mange dårlige netter :-) vet det blir bedre , bare slitsomt mens det står på. Inntil en uke siden var det ingen problem og legge henne kl 19!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...