Gå til innhold

Hvorfor brøt du ut av forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva var hovedgrunnen?

Anonymous poster hash: 027f4...f0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utroskap. Kasta ham ut på dagen :) Beste jeg noensinne har gjort.

Anonymous poster hash: 5b5a5...f64

Skrevet

Han var psykisk nedsettende, drakk seg full hver kveld. Maste om sex, men klagde på at jeg egentlig bare var kjedelig i senga, fordi jeg ikke ville suge..... (Pga tidligere overgrep fra ungdomsskjæreste, som han visste om). Fordi han sovnet dritings overalt i huset om kveldene.....

Anonymous poster hash: f6a82...98f

Skrevet

Han hadde en helt annen oppfattelse enn meg om hvor rent og ryddig et hus bør være til enhver tid. Jeg gidder ikke leve et liv der 90% av "fritiden" må brukes på å rydde og vaske.

Anonymous poster hash: c8da1...881

Skrevet

Psykisk sykdom. Han trakk meg ned i grøften.

Den gang hadde han ingen diagnose.

Kanskje ting hadde vært annerledes i dag, nå har han det mye bedre.

Anonymous poster hash: 25ef7...43a

Skrevet

Økonomisk utroskap og løgn var det dom fikk meg til å gå til slutt. Men følelsene fra min side var dabbet av lenge før dette, men det var ikke bare bare å gå heller etter 5 år som samboere, heldigvis ingen barn sammen!

Anonymous poster hash: fc4b2...9e0

Skrevet

Var lei. Han var verdens snilleste, men vi var altfor forskjellige. Var bare noen og 20, så i dag hadde jeg jobbet mer med forholdet. Når det er sagt; er så glad i dag at jeg er kvitt han! Han kone er rimelig frustrert over hele han. Lat, overvektig, grinete... Godt jeg slipper å slite med han.

Anonymous poster hash: 6f3d5...64b
Skrevet

At han ikke deltok i livet med ungene.

Han kunne aldri ut å leke med dem, heller ikke være med meg. Var aldri med på turer, lekeplasser, vennetreff, skidager, badinger osv. Ville heller aldri være med meg, eller tilbringe tid med meg. Ville bare se tv for seg selv, eller spille data.

Lagde aldri middag, la aldri ungene. Byttet ikke en eneste bleie. Rotet som bare det hjemme..

I tillegg gjorde han aldri en dritt av husarbeid, og klagde konstant på meg og mengden jobb. Først klagde han på at jeg aldri jobbet og ikke tjente nok penger, så klagde han på at jeg jobbet for mye!

Det er ufattelig deilig å være alene!!!

Anonymous poster hash: 1bbe6...479
Skrevet

Den første gangen fordi følelsene mine for ham var helt døde, jeg måtte tvinge meg selv til ikke å grøsse hvis han tok i meg. Til slutt måtte jeg si ifra at det ikke ble mer sex så lenge jeg følte det slik, og etter ett år måtte jeg bare innse at det ikke kom til å gå over.

Den andre gangen fordi han brøt meg ned psykisk. Strakk meg mye lenger enn jeg skulle, angrer på at jeg lot meg ydmyke så lenge.

Anonymous poster hash: 43048...dc1
Skrevet

Gjentatt oppsøkende utroskap, som han sa at jeg var skyld i, psykisk og til slutt fysisk vold. Nr 2 holdt jeg på å gå fra på grunn av null sex fordi han ikke ville, utroskap med følelser i bildet fra hans side og respektløst behandling av meg over tid. Det ordnet seg til slutt, men jeg bærer enda preg av det.

Anonymous poster hash: cee94...2d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...