Gå til innhold

Bare lurer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg begynte og slanke meg for en uke siden i morgen, gått ned 5kg alt, og veldig fornøyd med det,men til det jeg lurer på,er det vanlig og få vondt i mage og gå på og gjøre nr 2 2-3 ganger daglig, gjorde det max en gang daglig før.

Men før drakk jeg ca 1,5 liter med cola daglig og spise kun 2 ganger daglig,nå drikker jeg farris og spiser 5 ganger hver dag :),merker jeg har mye bedre energi og føler meg gladere og mer opplagt.

Men er det normalt det og ha vondt i magen?

Endret av Blair Waldorf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, magen din omstiller seg nytt kosthold. Men jeg ville kuttet litt ned på farrisen og erstattet det med vann istedet pga kullsyre og saltinnhold :)

Anonymous poster hash: d8c05...94f
Skrevet

Wow du er flink! Jeg drikker også veldig mye cola og burde kutte ned, men har ikke motivasjon til det. Har egentlig ikke så mye peiling på trening osv, men det høres ihvertfall logisk ut at du har mye vondt i magen osv.

Vær stolt av deg selv :-)

Skrevet

Oi, hva spiser du da? Helt fantastisk :)

Anonymous poster hash: f62e6...6d6

Skrevet

Takk for svar :). drikker max 2 glass farris om dagen , på jobb går det på flaskevann, klarer ikke springvann. Vel spiser mye mere frukt og grønnsaker, lite brød,og mest knekkebrød, middag er egentlig helt vanlig mat,men mindre og mye mer grønnsaker til, før spiste jeg veldig lite grønnsaker og frukt, spiser en del bær, eple, pære og appelsin :). kuttet helt ut på godteri,mulig jeg kanskje tar en kosedag etterhver,men ikke akuelt nå.. Takk for at dere er så støttende det varmer,men jeg trenger og gå ned i vekt, både pga helsen, jobben og fordi jeg er småbarnsmor, var ikke motivert til og slutte rett etter jul,men når jeg veide meg en dag for ca 2 uker siden, fikk jeg nok, og ville gjøre noe med det, og nå er jeg veldig motivert.

Skjønner det med colaen godt mie, jeg fikk forferdelig vondt i hode de 2 første dagene,men nå drikker jeg 2 kopper kaffe i steden og det holder hodepinen vekk :)

Skrevet

Bytt til Farris Bris! Det kan du drikke hver dag med god samvittighet. 

Anonymous poster hash: d6326...20d
Skrevet

er farris bris jeg drikker :)

Skrevet

Jeg opplever det samme. La om kostholdet liknende ditt og gikk oftere på do. Har ikke hard mage lenger og det er herlig. Føler meg generelt sett mer opplagt nå enn tidligere.

Anonymous poster hash: bcd2a...413

Skrevet

så fint :) ja er delig med sunn mat, gjør så mye bra på kort tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...