Gå til innhold

Se hit, vær så snill.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eieren av denne bloggen døde i helgen etter år med smerter og kritikkverdig behandling av helsevesenet. Vær så snill: Les og del. Ikke la hans historie bli glemt <3

http://www.olejohnnybakke.com

Anonymous poster hash: 1b4cc...c66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Husk inderlig på at en sak alltid har minst to sider.

Anonymous poster hash: 990fa...d56

Skrevet

Det er klart, men jeg kjenner ham. Jeg deler aldri slike saker, men denne gangen er det viktig at historien deles.

Skrevet

Det er klart, men jeg kjenner ham. Jeg deler aldri slike saker, men denne gangen er det viktig at historien deles.

*kjente :(

Skrevet

Tenkte jeg også..

Mannen har sikkert hatt d jævlig, og selvsagt veldig trist at han døde!

Men jeg vet ikke helt... Merkelig at ALLE han var i befatning med var udugelige og uhøflige..?..

Anonymous poster hash: 12780...f13

Skrevet

Så utrolig trist. Dette var en bekjent av meg også.

Anonymous poster hash: 7fa40...5a7

Skrevet

Huff, så trist :( Kondolerer så mye.

Anonymous poster hash: 8bc20...0fb
Skrevet

Veldig tragisk og trist, og tydeligvis en person som har slitt veldig den siste tiden.

Nå kjenner ikke jeg vedkommende, vet ingenting om han og svært lite om situasjonen utenom det en kan lese i denne bloggen. Men vet du hva? Jeg tror ikke denne bloggen er det beste ettermæle en person kan ha, og tror ikke jeg hadde bedt folk om å lese den.

Kan godt være mange feil har blitt begått, og at han har all grunn til å være bitter. Men de tankene jeg sitter igjen med etter å ha lest bare litt av denne bloggen, er at dette er en person som etter en ulykke enten har fått en sterk psykisk reaksjon, eller blitt sterkt avhengig av snertestillende ( eller en kombinasjon) Kan være jeg er helt på bærtur, men for utenforstående som ikke kjenner vedkommende personlig, så stiller ikke dette han i særlig godt lys. Beklager å måtte si det. Jeg tror nok kanskje denne personen heller ville bli husket for den han var før ulykken skjedde. Hadde forsøkt å finne andre måter å hedre han på.

Håper han har det bedre på det stedet han er nå, RIP.

Skrevet

Veldig tragisk og trist, og tydeligvis en person som har slitt veldig den siste tiden.

Nå kjenner ikke jeg vedkommende, vet ingenting om han og svært lite om situasjonen utenom det en kan lese i denne bloggen. Men vet du hva? Jeg tror ikke denne bloggen er det beste ettermæle en person kan ha, og tror ikke jeg hadde bedt folk om å lese den.

Kan godt være mange feil har blitt begått, og at han har all grunn til å være bitter. Men de tankene jeg sitter igjen med etter å ha lest bare litt av denne bloggen, er at dette er en person som etter en ulykke enten har fått en sterk psykisk reaksjon, eller blitt sterkt avhengig av snertestillende ( eller en kombinasjon) Kan være jeg er helt på bærtur, men for utenforstående som ikke kjenner vedkommende personlig, så stiller ikke dette han i særlig godt lys. Beklager å måtte si det. Jeg tror nok kanskje denne personen heller ville bli husket for den han var før ulykken skjedde. Hadde forsøkt å finne andre måter å hedre han på.

Håper han har det bedre på det stedet han er nå, RIP.

Det du skriver er det samme som jeg tenkte.

Anonymous poster hash: d1136...53e

Skrevet

Uff, det virker som han hadde det ille. På meg virket han fullstendig paranoid ut fra det han skrev på bloggen. Jeg har litt kjennskap til lovisenberg, og kjenner meg overhodet ikke igjen i det som ble skrevet. Hva døde han av?

Anonymous poster hash: 61100...801

Skrevet

Tok han selvmord?

Anonymous poster hash: 2ed1e...651

Skrevet

Må være grusomt å ha slike smerter og ikke bli tatt på alvor :(

Anonymous poster hash: 9084c...d5a

Skrevet

Leste ikke hele, men en del fra starten og slutten. Jeg har vært i omtrent samme situasjon og etter 3 år med intense smerter var jeg også klar for å ta livet mitt og det visste omgivelsene. Jeg ville ikke, men det fantes ikke noe som hjalp og smertene var så store at det var umulig å leve med. Jeg var heldig og fant noe som virket tilslutt og lever idag ett fint liv med smerter som er til å leve med. Synes utrolig synd på han, for jeg husker selv hvor desperat jeg var på det verste og jeg hadde heller ikke levd lenger om ikke det var for at min fantastiske lege tilslutt fant noe som virket. Utrolig trist!

Anonymous poster hash: e7794...6cd
Skrevet

Stakkars fyr.

Jeg har også opplevd å bli løyet til av helsevesenet på det groveste, så tilliten min er på bunn. Jeg er virkelig ikke paranoid, og jeg skjønner fyren.

Ikke lett å leve i et smertehelvete, og det er faktisk et mareritt å dele rom med andre når man trenger ro og hvile. Hvordan skal man få hvilt når man deler rom med 'bråkebøtter' som snorker om natta?

Stakkars fyr. RIP.

Anonymous poster hash: 48674...765

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...