Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Den nye kjæresten din hadde en gruppe med telefon nummer på mobilen som het "Babes" ? Jeg synes det var litt morsomt på en måte, stoler jo helt på ham men begynner jo å lure. Det var bare noen få nr inkl mitt der, men han sa listen var myyye lengre før :-p Hva hadde du tenkt? Anonymous poster hash: 9c605...dd5
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Hadde lurt på hva jeg egentlig tenkte på da jeg skaffet meg en kjæreste som bare var 16 år Anonymous poster hash: ffa08...b16
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Jeg hadde blitt mer flau enn sur.. eller, egentlig ville jeg vel blitt dritsur også over at han er så tosk ete og jeg ikke hadde sett det før! Anonymous poster hash: 8a9d2...2b5
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Gruppe? Bruker han å sende fellesmld til dem?? Er de samlet for at et bootycall skal bli enklere?? Taper & player hadde JEG tenkt! Anonymous poster hash: 14f1b...560
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Nei jeg vet jo hvem disse jentene er... Nei han fordeler vennelisten sin inn i grupper på mobilen feks arbeidskollegaer osv... Hi Anonymous poster hash: 9c605...dd5
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Ja det hadde jeg! En kjæreste skal ikke katogorisere andre kvinnfolk som "babes" på tlf utenom dama si! Anonymous poster hash: ad6e3...9e2
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Eh...... Nei jeg hadde ikke blitt sur. Jeg hadde blitt utrolig flau av meg selv for å ikke ha bedre dømmekraft i valg av kjæreste. Seriøst, dette er IKKE kjærestemateriale. Bli kvitt. Anonymous poster hash: 870eb...a03
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Er han virkelig nå en så dårlig kjæreste at jeg må dumpe han, blir litt bekymret.. Anonymous poster hash: 9c605...dd5
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Er han virkelig nå en så dårlig kjæreste at jeg må dumpe han, blir litt bekymret.. Anonymous poster hash: 9c605...dd5 Jeg hadde ikke orket, for jeg mener han viser at han gjemmer på nr til de andre "babene" (du er jo bare en av disse babe'ene på listen hans) sånn just in case han skulle få bruk for dem. Jeg har en jeg rotet med tidligere (vi ble nesten sammen for en del år siden, men tross veldig seksuell tenning mellom oss så passer vi ikke sammen) som jeg av og til har møtt for sex når vi begge har vært single. Vi har hatt et slags vennskap disse årene. Han tok nylig kontakt med meg og ville ha sex, jeg var ikke helt i humør til det da, så avslo. Han skulle reise bort et par dager etterpå i jobbsammenheng i utlandet noen uker. Nå når han kom hjem igjen ble det offentliggjort nytt forhold på facebook, og jammen har de ikke kjøpt hus sammen også. Det MÅ han ha visst før han dro på jobbreise. Så jeg vil tro at jeg ligger i "babe-listen" hans.... Akter å slette meg selv fra den listen og fortelle ham hvor bedritent råttent dette er mot dama hans! Ikke sikkert at kjæresten din driver med de andre, men det at han opprettholder en "babe-kategori" på telefonen sin, og også det at du ligger i den, det ville jeg sett på som et tegn på at han ikke er moden og ikke er sikker på at forholdet vil vare og derfor sikrer seg. Får fjortisvibber av slik oppførsel/tankegang. Anonymous poster hash: 346a6...32d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #10 Skrevet 23. februar 2015 Vi er i forhold og det er klart, og offentlig... Jeg har mtt alle vennene hans og vi har planer om å flytte sammen, han var ærlig om babelisten men ble bare litt satt ut av navnet på en sånn "liste"... Har møtt hun ene på den listen og han sier det er en god venn av ham som synes vi er et flott par osv. Synes det er bare kjedelig at han kaller listen for "babes" Anonymous poster hash: 9c605...dd5
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #11 Skrevet 23. februar 2015 Hadde ikke stolt på fyren! Anonymous poster hash: 4b5c5...336
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #12 Skrevet 23. februar 2015 Er han virkelig nå en så dårlig kjæreste at jeg må dumpe han, blir litt bekymret.. Anonymous poster hash: 9c605...dd5 Dette må du vel vite svaret på selv? ? Anonymous poster hash: b7f12...1be
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #13 Skrevet 23. februar 2015 Ja han er jo en fantastisk fin kjæreste.. ble bare litt lei meg av dette kanskje.. Anonymous poster hash: 9c605...dd5
Tired mama Skrevet 23. februar 2015 #14 Skrevet 23. februar 2015 Om det hadde vært en jeg datet, hadde det sikkert vært ok. Hadde det vært kjæresten min (les: fast forhold), hadde jeg faktisk blitt forbanna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå