Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Har en 2 åring jeg aldri døpte .. Angrer veldig på det, og nå har vi en til på vei. Har veldig lyst til å døpe kommende baby.. Men tenker da at jeg vil at begge skal være døpt. For det første.. Er det teit å døpe en 2 åring? Og er det isåfall dumt å slå det sammen? Anonymous poster hash: 8e8ce...0aa
DramaMama Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Ikke teit å døpe 2-åring, og ikke dumt å slå det sammen. Synes jeg. Sist vi hadde dåp var det en hel familie som ble døpt samme dag - mor, far og 3 barn i ulik alder.
Mie93 Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Jeg synes det hørtes stilig ut å døpe dem samtidig! :-) Vet om en som konfirmerte seg samme dagen som lillebroren ble døpt faktisk
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Om det allikevel skal være samme gjesteliste, så kjør på Anonymous poster hash: 06944...72e
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Hørtes kjempekoselig ut å slå det sammen :-) Anonymous poster hash: dbb91...ad7
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Lurt Ikke teit. Anonymous poster hash: dac29...915
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Jeg syns det er fint at du har funnet din gudstro og fører dine barn til dåpen. Det har ikke noe å si hvor gamle de er når dette skjer. Anonymous poster hash: 5b339...0e1
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Smart! Anonymous poster hash: 3fea0...186
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Det er absolutt ikke dumt å døpe en 2-åring Anonymous poster hash: eb45b...598
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #10 Skrevet 23. februar 2015 Takk for innspill!! Jeg hadde rett og slett ikke overskudd til å styre med dette når hun var mindre.. Så følte jeg at det ble for sent. Men er trist å droppe det med nestemann og, så da tror jeg faktisk jeg skal gjøre det Anonymous poster hash: 8e8ce...0aa
QueeenBeee Skrevet 23. februar 2015 #11 Skrevet 23. februar 2015 Har hørt om flere som har av forskjellige grunner gjort det slik. Syns det er helt greit. Og hvorfor ikke når man har funnet ut man ønsker å døpe barna sine så kan man like så greit så det sammen samme gjesteliste og man slipper unna en masde ekstra med å stelle i stand to fester på så kort tid. Men skriv det så det kommer god frem i invitasjonen. Ei jeg kjenner ble invitert i dåp og mamman til dåpsbarnet hadde droppet å informere om at stedatteren også ble døpt. Hun følte seg som et nek som ikke hadde med dåpsgave til begge.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #12 Skrevet 23. februar 2015 Jeg gjorde det:). Den ene var 4 mnder å den andre 2,5år, gikk kjempe fint. Anonymous poster hash: 5ee90...a06
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #15 Skrevet 23. februar 2015 Vi har et vennepar som dere, vi er faddere til sønnene deres, som var 3 mnd og 7 år på dåpsdagen Anonymous poster hash: db24b...78c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå