Gå til innhold

Hvordan bli bedre i jobben min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jobbet her i snart 3 år. Jeg liker virkelig jobben min, men den siste tiden har jeg gjort det kjempe dårlig! Det er så irriterende for jeg føler at jeg gjør så godt jeg kan, men det er ikke godt nok! 

En av arbeidsoppgavene mine er å selge. Jeg føler at jeg tilbyr masse, men jeg vet at jeg ikke tilbyr nok. Samtidig får jeg dobbelt så mye å gjøre i forhold til mine andre kolleger grunnet feil i systemet som gjør at jeg får mye mer henvendelser fra kundene. Jo flere saker jeg får uten å selge, jo dårligere resultater får jeg.

Hvordan skal jeg bli bedre i jobben min? Jeg trives veldig godt, men etter 1 time på jobb føler jeg meg utslitt, umotivert m.m.

Jeg skal ha ferie nå for å prøve å hente meg inn, men januar og februar har vært to forferdelige måneder i forhold til resultater. Jeg vil ikke at sjefen skal bli misfornøyd, noe han helt sikkert er.

Hjelp! Vet ikke hva jeg skal gjøre :( Vil ikke gjøre en dårlig jobb!

Anonymous poster hash: 5d33e...4dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med sjefen.

Anonymous poster hash: ba853...20f
Skrevet

Er det noe spesielt som har skjedd som gjør at situasjonen din på jobb har endret seg? Er du syk? Har det vært omorganisering?

Synes du skal ta en prat med sjefen din og forklare hvordan du føler du har det og hva som er grunnen til dårlige resultater. Synes det høres litt kjipt ut at du må bruke ferie allerede i februar for å hente deg inn. Hva gjør du i sommer da?

Det er ikke sikkert salgsjobb med stadige krav Om resultater er den optimale jobben for det på lang sikt. Jeg synes det høres forferdelig stressende ut, så skjønner godt at du blir frustrert. Men det er ikke sikkert sjefen din opplever at du gjør en dårlig jobb. Man er ofte sin verste kritiker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...