Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 ...men er ikke Emmaljunga, Brio eller Simo? - God plass, både i sports- og bagdel - Stabil og god å kjøre - Fire store hjul, helst lufthjul - Sportsdelen kan snus begge veier - Innebygget myggnetting - Ikke så veldig lav Anonymous poster hash: 3d71b...fc5
skjotta Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 (endret) Ingen. redigert fordi basson kanskje, muligens har.de fleste kriteriene bortsett fra myggnettingen. Tror sports delen kan monteres begge veier, men ikke endres uten å fysisk løfte opp setet og snu det. Endret 23. februar 2015 av skjotta
Kanutten83 Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Usikker på mygnettingen, men Trille vognene fra babytrold.dk (finnes i enkelte butikker og nettbutikker Norge og Sverige) oppfyller de kriteriene
skjotta Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Usikker på mygnettingen, men Trille vognene fra babytrold.dk (finnes i enkelte butikker og nettbutikker Norge og Sverige) oppfyller de kriteriene trille har EVA hjul.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å lage den perfekte vogn.. Der jeg holder til, er det nærmest obligatorisk med mountain buggy eller tfk, men jeg synes de er så stygge. Emmaljunga er om mulig enda styggere. Skulle gjerne hatt en litt kul - men likevel litt klassisk - vogn som også er god å trille på grusveier og stier! Anonymous poster hash: 3d71b...fc5
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Bugaboo? Anonymous poster hash: 122a3...17c
Kanutten83 Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Usikker på mygnettingen, men Trille vognene fra babytrold.dk (finnes i enkelte butikker og nettbutikker Norge og Sverige) oppfyller de kriteriene trille har EVA hjul. Du kan få de med lufthjul om man vil Kanskje ikke alle modellene, men på en del av de kan man velge lufthjul eller evahjul
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å lage den perfekte vogn.. Der jeg holder til, er det nærmest obligatorisk med mountain buggy eller tfk, men jeg synes de er så stygge. Emmaljunga er om mulig enda styggere. Skulle gjerne hatt en litt kul - men likevel litt klassisk - vogn som også er god å trille på grusveier og stier! Anonymous poster hash: 3d71b...fc5 Stokke trailz? Anonymous poster hash: 472f9...176
skjotta Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Usikker på mygnettingen, men Trille vognene fra babytrold.dk (finnes i enkelte butikker og nettbutikker Norge og Sverige) oppfyller de kriteriene trille har EVA hjul. Du kan få de med lufthjul om man vil Kanskje ikke alle modellene, men på en del av de kan man velge lufthjul eller evahjul Oki... Da tror jeg og det blir det nærmeste. men hi, hva er det du ikke liker med merkene du har nevnt? Alle vogner med de kriteriene vil nødvendigvis ligne på dem...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #10 Skrevet 23. februar 2015 Bugaboo Buffalo har alt bortsett fra myggnettingen. En knallgod vogn! http://www.klikk.no/foreldre/article890300.ece Anonymous poster hash: f9b44...b07
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #11 Skrevet 23. februar 2015 Bugaboo har da små forhjul? skjotta, det jeg ikke liker med merkene er: - Emmaljunga er både stygg, tung og lav - Brio har jeg allerede, og er superirritert for at den ikke kommer med integrert myggnettig - Simo er det veldig lite Schwung over.. Jeg vil altså ha en vogn som ser kul ut (som Bugaboo og Stokke), men med brukervennligheten og stabiliteten til Emmaljunga/Brio/Simo... Anonymous poster hash: 3d71b...fc5
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #12 Skrevet 23. februar 2015 Bugaboo har da små forhjul? skjotta, det jeg ikke liker med merkene er: - Emmaljunga er både stygg, tung og lav - Brio har jeg allerede, og er superirritert for at den ikke kommer med integrert myggnettig - Simo er det veldig lite Schwung over.. Jeg vil altså ha en vogn som ser kul ut (som Bugaboo og Stokke), men med brukervennligheten og stabiliteten til Emmaljunga/Brio/Simo... Anonymous poster hash: 3d71b...fc5 Bugaboo Buffalo har ikke små forhjul, nei. 😊 Anonymous poster hash: f9b44...b07
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #13 Skrevet 23. februar 2015 Bugaboo har da små forhjul? skjotta, det jeg ikke liker med merkene er: - Emmaljunga er både stygg, tung og lav - Brio har jeg allerede, og er superirritert for at den ikke kommer med integrert myggnettig - Simo er det veldig lite Schwung over.. Jeg vil altså ha en vogn som ser kul ut (som Bugaboo og Stokke), men med brukervennligheten og stabiliteten til Emmaljunga/Brio/Simo... Anonymous poster hash: 3d71b...fc5 Bugaboo Cameleon har små forhjul, Bugaboo buffalo har like store forhjul som bakhjulene, og du kan få kjøpt ekstra forhjul for terrengbruk. Du kan også velge om forhjulene skal være faste eller bevege seg rundt (for enklere styring). Sommerkalesjen til Bugaboo buffalo har innebygd myggnetting. Bagen er stor og sportsvogndelen kan snus begge veier. Anonymous poster hash: 4daa9...17d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #14 Skrevet 23. februar 2015 Bugaboo har da små forhjul? skjotta, det jeg ikke liker med merkene er: - Emmaljunga er både stygg, tung og lav - Brio har jeg allerede, og er superirritert for at den ikke kommer med integrert myggnettig - Simo er det veldig lite Schwung over.. Jeg vil altså ha en vogn som ser kul ut (som Bugaboo og Stokke), men med brukervennligheten og stabiliteten til Emmaljunga/Brio/Simo... Anonymous poster hash: 3d71b...fc5 Bugaboo Buffalo har ikke små forhjul, nei. Anonymous poster hash: f9b44...b07 Jeg skjønner ikke.. på det bildet du linket til ovenfor, har jo vognen små forhjul! Anonymous poster hash: 3d71b...fc5
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #15 Skrevet 23. februar 2015 Bugaboo har da små forhjul? skjotta, det jeg ikke liker med merkene er: - Emmaljunga er både stygg, tung og lav - Brio har jeg allerede, og er superirritert for at den ikke kommer med integrert myggnettig - Simo er det veldig lite Schwung over.. Jeg vil altså ha en vogn som ser kul ut (som Bugaboo og Stokke), men med brukervennligheten og stabiliteten til Emmaljunga/Brio/Simo... Anonymous poster hash: 3d71b...fc5 Bugaboo Cameleon har små forhjul, Bugaboo buffalo har like store forhjul som bakhjulene, og du kan få kjøpt ekstra forhjul for terrengbruk. Du kan også velge om forhjulene skal være faste eller bevege seg rundt (for enklere styring). Sommerkalesjen til Bugaboo buffalo har innebygd myggnetting. Bagen er stor og sportsvogndelen kan snus begge veier. Anonymous poster hash: 4daa9...17d Og buffaloen er høyere enn Cameleon. Min mann som er 196 cm høy synes ikke buffalo er for lav. Jeg opplever den også som stødig og lett å manøvrere. Anonymous poster hash: 4daa9...17d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #16 Skrevet 23. februar 2015 Bugaboo Buffalo har alt bortsett fra myggnettingen. En knallgod vogn! http://www.klikk.no/foreldre/article890300.ece Anonymous poster hash: f9b44...b07 Den har innebygd myggnetting også, hvis man kjøper sommerkalesjen. 😊👍 Anonymous poster hash: 4daa9...17d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #17 Skrevet 23. februar 2015 Ser du skrev ikke emmaljunga. Men har du sett emmaljunga super viking? Der kan du velge mellom mange forskjellige understell. Den er enklere og ikke så klumpete som de andre emmaljungamodellene. Anonymous poster hash: c8733...3fc
skjotta Skrevet 23. februar 2015 #18 Skrevet 23. februar 2015 Bugaboo har da små forhjul? skjotta, det jeg ikke liker med merkene er: - Emmaljunga er både stygg, tung og lav - Brio har jeg allerede, og er superirritert for at den ikke kommer med integrert myggnettig - Simo er det veldig lite Schwung over.. Jeg vil altså ha en vogn som ser kul ut (som Bugaboo og Stokke), men med brukervennligheten og stabiliteten til Emmaljunga/Brio/Simo... Anonymous poster hash: 3d71b...fc5 Bugaboo Cameleon har små forhjul, Bugaboo buffalo har like store forhjul som bakhjulene, og du kan få kjøpt ekstra forhjul for terrengbruk. Du kan også velge om forhjulene skal være faste eller bevege seg rundt (for enklere styring). Sommerkalesjen til Bugaboo buffalo har innebygd myggnetting. Bagen er stor og sportsvogndelen kan snus begge veier. Anonymous poster hash: 4daa9...17d framhjulene på buffalo er større enn på.mange andre vogner med svingbare framhjul, men fortsatt mindre enn bakhjulene som er 12"
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #19 Skrevet 23. februar 2015 Bugaboo har da små forhjul? skjotta, det jeg ikke liker med merkene er: - Emmaljunga er både stygg, tung og lav - Brio har jeg allerede, og er superirritert for at den ikke kommer med integrert myggnettig - Simo er det veldig lite Schwung over.. Jeg vil altså ha en vogn som ser kul ut (som Bugaboo og Stokke), men med brukervennligheten og stabiliteten til Emmaljunga/Brio/Simo... Anonymous poster hash: 3d71b...fc5 Bugaboo Cameleon har små forhjul, Bugaboo buffalo har like store forhjul som bakhjulene, og du kan få kjøpt ekstra forhjul for terrengbruk. Du kan også velge om forhjulene skal være faste eller bevege seg rundt (for enklere styring). Sommerkalesjen til Bugaboo buffalo har innebygd myggnetting. Bagen er stor og sportsvogndelen kan snus begge veier. Anonymous poster hash: 4daa9...17d framhjulene på buffalo er større enn på.mange andre vogner med svingbare framhjul, men fortsatt mindre enn bakhjulene som er 12" Jo, men de er ikke små, de er 10". Og man kan som sagt få kjøpt egne hjul beregnet på terreng som er større. Anonymous poster hash: 4daa9...17d
Appelsinpiken Skrevet 23. februar 2015 #20 Skrevet 23. februar 2015 Ser du skrev ikke emmaljunga. Men har du sett emmaljunga super viking? Der kan du velge mellom mange forskjellige understell. Den er enklere og ikke så klumpete som de andre emmaljungamodellene. Anonymous poster hash: c8733...3fc Skulle også foreslå emmaljunga (super) viking Verdt å sjekke i iallefall
Serepta Skrevet 23. februar 2015 #21 Skrevet 23. februar 2015 Teutonia Elegance - den er nydelig og fantastisk god å trille. Usikker på myggnettingen, men det går jo an å finne ut.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #22 Skrevet 23. februar 2015 Ser du skrev ikke emmaljunga. Men har du sett emmaljunga super viking? Der kan du velge mellom mange forskjellige understell. Den er enklere og ikke så klumpete som de andre emmaljungamodellene. Anonymous poster hash: c8733...3fc Skulle også foreslå emmaljunga (super) viking Verdt å sjekke i iallefall Vi har den! Den er veldig nett og stilig ift de andre Emmaljungaene. Men Bugaboo er et alternativ for deg. Man kan ikke få alt... Anonymous poster hash: 3857a...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå