Gå til innhold

Hva ville dere gjort her? Studere i nabobyen, barn her hjemme.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to jenter på 6 år og en som nærmer seg året. Mitt drømmestudie ligger ca fire timer unna i bil, samboer har NETTOPP starta i jobb! ikke mulig å ta denne utdannelsen på deltid før til neste år og jeg vil bli ferdig fortest mulig.. Hjelp? Dattra min på 6 år har far her i byen.. er det da egoistisk og vurdere å ta utdannelsen på heltid der over 3 år? Eller skal jeg pendle? :( da må jeg jo være borte fra mann og barn, trist. Jenta på 6 år sin far har forresten kjæreste i denne byen, så han er jo der titt og ofte!

Anonymous poster hash: 080b4...478
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren min studerte når vi søskene (3stk) var små. Studiet var 2 timer unna med bil, men hun hadde hybel og var selvfølgelig hjemme hver helg + pluss at hun var mye hjemme de dagene det ikke var forelesninger :) Gikk veldig fint :)

Lykke til som student! :)

Anonymous poster hash: f725b...dbd
Skrevet

hadde ventet til neste år

Anonymous poster hash: 5cffa...128
Skrevet

Jeg forsto ikke helt..

Skal du ta med baby og det ene barnet på seks og bo midlertidig i studentbyen?

Og din biologiske datter skal bo hos far?

Hva sier datteren din om det da? Tror du hun vil bo fast hos faren sin?

Anonymous poster hash: 720e3...acf

Skrevet

Vent et år og ta det som deltid. Evt ta med mann og barn om et år og ta det på fulltid.

Anonymous poster hash: 8abcf...a4f

Skrevet

Nei, planen isåfall er at vi flytter alle mann! Men det er ganske ego av meg og kreve at samboern skal si opp jobben, største må flytte fra vennene sine hvor hun skal gå på skole. Fire timer unna er jo ganske langt, får kun sett de i helgene da. Datteren min på seks år har kun samvær annenhver helg, så det er egentlig ikke aktuelt at hun skal bo sammen med far på fulltid. 

Anonymous poster hash: 080b4...478
Skrevet

Vent ett år og ta det deltid. Det er jo bare snakk om ett eneste år, hadde skjønt det hvis det var 5 år eller noe sånt.

Anonymous poster hash: 1847d...877
Skrevet

Vente ett år og ta deltid. Er snakk om ett år ikke 5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...