Gå til innhold

Mannen er så SINT når han er syk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har hodepine/migrene. Sov på sofaen da jeg sto opp. Jeg laget meg frokost og lot han sove pga det. Han våknet rett etterpå og ble dritsur fordi jeg ikke hadde stekt egg til han. Når jeg tilbyr meg å lage blir han snurt og "vil ikke ha" likevel.

Heldigvis har han lagt seg igjen. Men han er alltid sånn! Finner noe å blåse ut av proporsjoner sånn at han kan være aggressiv og jævlig mot meg!

Anonymous poster hash: 6966e...014

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har alle våre lyter. Det e sikkert over når han blir frisk igjen

Anonymous poster hash: a952e...59e

Skrevet

Slik er min også, kanskje det er det de kaller mannesjuka? :P

Anonymous poster hash: a55ba...f97
Skrevet

Vi har alle våre lyter. Det e sikkert over når han blir frisk igjen

Anonymous poster hash: a952e...59e

Det er ikke så sikkert.. Han finner alltid noe å irritere seg over!

Skrevet

Vi har alle våre lyter. Det e sikkert over når han blir frisk igjen Anonymous poster hash: a952e...59e

Det er ikke så sikkert.. Han finner alltid noe å irritere seg over! Anonymous poster hash: 6966e...014

Men du presiserer jo i overskriften at han er sint når han er syk...

Jeg er forøvrig også alltid grinete og sint når jeg har migrene. Klarer ikke å være annerledes selv om jeg prøver.

Anonymous poster hash: 89bee...19f

Skrevet

Jeg blir også lett irritert ved migrene. Fordi det gjør så vondt. Klarer ikke la være, selv om jeg ikke er sånn overhodet til vanlig :)

Anonymous poster hash: d8584...924

Skrevet

Jeg blir skikkelig rasende når jeg har migrene. Jeg vil helst at mannen skal lese tankene mine, og gjør han ikke det, blir jeg forbannet. Jeg orker nemlig ikke konversere når jeg har migrene, jeg orker helst ikke stå oppreist. Jeg vil ikke høre lyder, særlig ikke min egen stemme (det er skikkelig ubehagelig)... Jeg kan bjeffe ganske hissig når jeg har migrene, selv om jeg ikke mener det. 
Sier jeg noe, er det alltid surt når jeg har migrene. Jeg mener ingenting vondt med det, jeg klarer bare ikke lyse toner eller godt humør.

For min del går det over når migrenen er over. 

Anonymous poster hash: ff79e...a8c
Skrevet

Min får beskjed om å sjerpe seg, ta en paracet (eller annen medisin alt etter sykdommen) og gå å legge seg. Om han vil ha mat så får han heller si i fra så skal han få. Det er ikke greit at jeg oppfører slik når jeg er syk og da får ikke han det heller. Så enkelt er det.

Anonymous poster hash: 8d3c3...8d4

Skrevet

Overse drittungen. En voksen mann skal da ikke furte og leke "vil ikke"-leken uansett hvor syk han er. La han ligge der og sutre alene.

Skrevet

Han tar selvfølgelig ikke medisin for at det skal bli bedre, Gud forby, tabletter er livsfarlig!

Han har enda ikke stått opp..

Hi

Skrevet

Han tar selvfølgelig ikke medisin for at det skal bli bedre, Gud forby, tabletter er livsfarlig!

Han har enda ikke stått opp..

Hi

Da kan han bare ha det så godt. Er han som ikke går inn for å bli bra og det skal faktisk ikke du lide for.

Anonymous poster hash: 8d3c3...8d4

Skrevet

Jeg kan også bli i dårlig humør når jeg har anfall, men jeg gjør mitt for å komme på beina igjen. Jeg tar medisiner, ligger mørkt og kaldt og mannen vet at under anfall klarer jeg ikke snakke.

Hvis mannen din ikke er villig til å gjøre sitt for å bli bedre fortjener han å høre det når han er frisk. Enten vokser han opp, tar medisinene sine og tar vare på seg selv eller så får han en bøtte med isvann i hodet neste gang han prøver seg på å la sin frustrasjon ødelegge for alle rundt!

Anonymous poster hash: ab23a...f28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...